ساخت ۴۴۰ واحد مسکونی حیاط‌دار در شهر سلفچگان قم

مدیرکل راه و شهرسازی قم:

مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به آغاز ساخت واحدهای مسکونی یک طبقه با حیاط در سلفسگان گفت: ۴۴۰ واحد مسکونی در این شهر ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

حسین زنجانی فراهانی روز پنجشنبه گفت: وضعیت خاص اقتصادی شهرستان سلفسگان و حضور تعداد قابل توجهی از کارگرانی که روزانه در مسیر قم – سلفسگان تردد می کنند اهمیت ساخت مسکن، اسکان دائم و توسعه آینده این شهرستان را دو چندان می کند. شهر

منطقه ویژه اقتصادی سلفسگان در 50 کیلومتری شهر قم به عنوان مهم ترین و نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی و اقتصادی کشور در مسیر جاده ابریشم، راه آهن سراسری و اصلی شمال به جنوب واقع شده است. و شرق – شاهراه های غربی ایران و برای ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج فارس از نظر تولید، صادرات و ترانزیت کالا از موقعیت ممتازی برخوردار بوده و می توانند نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کلان منطقه و منطقه داشته باشند. کشور.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش سامانه ملی نهضت مسکن حدود 3800 متقاضی در سلفسگان ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 1800 متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شده اند.

وی در تشریح جزئیات آن گفت: 82 هکتار از سلفچگان، اراضی الحاقی به شهر و در مجاورت سلفچگان واقع شده است که 440 واحد مسکونی نهضت ملی در قالب یک طبقه با حیاط ساخته می شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی قم، ساخت 440 واحد مسکونی با اولویت اهالی و ساکنان شهر سلفسگان به تازگی آغاز شده است و امید است تا 18 ماه آینده عملیات ساخت داربست و مقاوم سازی به اتمام برسد. .

وی گفت: متراژ واحدهای مسکونی 200 متر است که 80 تا 100 متر آن ساختمان است.



آیا این خبر مفید بود؟