اجازه ورود به جزئیات جلسه هیات تجدیدنظر را ندارم

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799841

یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: در مورد گل گهر بازیکن گابنی اعضای این کمیته اسیر احساسات نمی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره جلسه گل گهر بازیکن گابنی با حضور نماینده باشگاه و سه باشگاه شاکی پرونده گفت: ما فقط صحبت ها را گوش دادیم و اتفاق خاصی نیفتاد. می تواند وارد جزئیات جلسه شود.

وی در مورد اینکه آیا رای کمیسیون انضباطی تایید می شود یا خیر، گفت: من اجازه صحبت ندارم. هنوز هیچ رای یا گفتگویی صورت نگرفته است. ما فقط به صحبت ها گوش دادیم.

یکی از اعضای کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که شاید بهتر باشد بگوید در جلسه چه گذشت و چه گذشت، گفت: آیا اخبار جعلی بدهیم؟ هیچ اتفاقی نیفتاد و ما فقط به دفاع گوش دادیم. ما 2 ساعت و 45 دقیقه به گفتگوها گوش دادیم. آقای صالحی سخنگوی و رئیس هیئت تجدیدنظر است و در این مورد صحبت می کند.
قاضی گفت: مشخص نیست حکم چه زمانی اعلام می شود. پرونده حساس است و باید جزئیات را با دقت بررسی کنیم.

او به کمیسیون استیناف و اینکه آیا کسی از کمیسیون بین المللی در آن حضور داشته است، گفت: “هیچ کس از جامعه بین المللی نبود و فقط چهار باشگاه نماینده داشتند.”

وی در خصوص آقای فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال گفت که انتظار دارد رای کمیته انضباطی تایید شود و به همراه فغانپور معاون حقوقی باشگاه پیکان تاکید کردند که گل گهر سند جدیدی ارائه نکرده است. فعلا اجازه نداریم چیزی بگوییم. ما وارد این پرونده مهم نمی شویم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید