اجرای برنامه تور بافتنی «از امیر تا وزیر با گدیر» در یزد


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881886

هکر السادات رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: به مناسبت عید غدیر خم و سالروز ثبت جهانی یزد در یونسکو ویژه برنامه های متنوعی در یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بی بی فاطمه حاکر السادات در گفتگو با یزدرسا با اشاره به سالروز ثبت جهانی یزد در یونسکو گفت: برنامه تور بافتنی با عنوان از امیر تا وزیر با غدیر به صورت خانوادگی و در گروه های 25 نفره برگزار می شود. ، این خانواده ها حدود سه نفر هستند. ساعت ها در بافت قدیم یزد، به ویژه در مکان هایی که به نام یا القاب امام علی (ع) مزین شده اند، بافت دایره ای خواهند داشت. سعی شده است تعداد بیشتری از خانواده های محروم در این طرح ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در خصوص ایجاد فضاهای شهری به مناسبت سالگرد ثبت جهانی یزد بنرهایی بر روی بیلبوردها و پل های عابر پیاده طراحی و نصب شد. تور مجازی خانه کامیون نیز برگزار می شود و با ورود به لینک مورد نظر، عموم می توانند به گشت مجازی در خانه کامیون بپردازند.

رئیس کمیته گردشگری، میراث فرهنگی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر یزد افزود: نمایشگاه صنایع دستی در پارک آزادگان برپا می شود. این نمایشگاه در روزهای 6 و 7 تیرماه از ساعت 19 الی 23 در قالب 10 غرفه و عرضه صنایع دستی در رشته های مختلف پذیرای شهروندان است.

وی در خصوص دیگر ویژه برنامه های عید غدیر خم و سالگرد ثبت جهانی یزد گفت: رونمایی از نماهنگ آینه ای، پخش انیمیشن ثبت میراث جهانی و همچنین کلیپ غدیر با معرفی بناها و مکان هایی که مزین به نام یا القاب امام علی (ع)، آماده پخش می باشد. در فضای مجازی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید