اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در غرب تهران / درگیری ها بسیار مهم است

زمان: 21:45
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778108

شهریار – فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در غرب استان خبر داد و گفت: بر اساس این طرح 537 سارق و قاطر دستگیر شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار کیوان ظهیری بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان و نیروی انتظامی و فروشندگان مواد مخدر ، برنامه عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی برای پاکسازی مناطق آلوده و جنایتکار غرب تهران درآمدزایی خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای این طرح که رضایت عمومی را به همراه داشت ، با تلاش مشترک و همه جانبه افسران نیروی انتظامی ، کلانتری های تخصصی و پلیس ، 537 سارق و قاطر و 485 معتاد و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. 72 ساعت.. “

ظهیری ادامه داد: در این طرح 83 قبضه سلاح سرد ، 128 دستگاه خودرو و موتور سرقتی ، بیش از 368 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرانجام فرمانده انتظامی غرب استان تهران از ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شش شهر غرب استان خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان قانون و نظم در چارچوب و ساختار قانونی از اولویت های مهم پلیس است. و این اقدامات خواهد بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید