اجرای طرح اشتغالزایی در 3 شهرستان لرستان

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782668

معاون فرهنگی هدایا و امور خیریه استان به اطلاع می رساند؛

حجت الاسلام عباس زاده گفت: طرح اشتغال زایی شمیم ​​حضور در سه شهرستان استان لرستان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از فعالیت های خیرین و خیرین ایجاد اشتغال پایدار است که در این راستا برنامه ریزی و پیگیری لازم برای ایجاد اشتغال از محل کمک های خیرین و سایر بخش ها برای نیازمندان انجام می شود.

وی با اشاره به طرح شمیم ​​حضور افزود: در حال حاضر این طرح در سه شهرستان بروجرد، پلدختر و الیگودرز در حال اجراست و در سایر شهرستان ها نیز در دستور کار قرار دارد که نیاز به اجرا دارد.

معاون فرهنگی کمک ها و امور خیریه لرستان گفت: با سازمان فنی حرفه ها توافق شده است تا زنان سرپرست خانوار با گذراندن دوره های آموزشی و سپس در اختیار داشتن تسهیلات در کمک های خیرین یا سایر ادارات دولتی، حرفه ای را بیاموزند. استخدام کنید و کسب درآمد کنید.

حجت الاسلام عباس زاده گفت: در راستای اجرای این طرح 100 زن سرپرست خانوار بروجرد آموزش دیده اند و سال گذشته در الشتر 30 نفر در همین طرح آموزش دیده و به کار گرفته شده اند.

وی با اشاره به کمک ها گفت: در تلاش هستیم صندوقی به نام عتبات عالیات ایجاد کنیم که عواید آن صرف عتبات عالیات می شود. البته کمک های زیادی برای مشارکت در استان وجود دارد و کمک های زیادی وجود دارد که با همکاری چند نفر خانه یا واحدهای تجاری ایجاد می شود که بسیاری از نیازمندان می توانند از یک خانه یا مغازه استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید