بیش از 25 هزار معیشت در قزوین توزیع شد/ اجرای 478 طرح اشتغالزایی در استان قزوین

وی با اشاره به توزیع 12 هزار و 500 بسته لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند و مستضعف استان قزوین، افزود: ستاد امام خمینی (ره) و کمک های گروهی، جهاد و مساجد بین آسیب دیدگان این بیماری توزیع شد. استان قزوین.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین از توزیع 21 تن گوشت قرمز در مناطق فقیرنشین استان خبر داد و گفت: این بسته های پروتئینی به همراه سایر محصولات غذایی به گروه های جهادی نیازمند و نیازمند تحویل داده شد. مراکز خیریه


طرح افزایش تولید در 30 هکتار از جنگل های بارانی قزوین در حال اجراست

وی با اشاره به هزینه های درمانی زوج های نابارور از بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: درآمدهای یک تا پنج در استان قزوین تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

میرغفاری افزود: جامعه هدف این طرح می توانند با مراجعه به سایت بنیاد احسان ثبت نام کنند تا پس از اعتبارسنجی نسبت به درمان آنها اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح افزایش تولید در 30 هکتار از جنگل های بارانی استان قزوین گفت: آزمایشی انجام شد و با توجه به نتایج مثبت آن در برداشت فعلی، این طرح در 15 استان از جمله استان قزوین اجرا شد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه استان قزوین یکی از استان های پیشرو در این طرح است، گفت: محصولات با محوریت طرح تولید دیم کشور شامل گندم، جو، محصولات علوفه ای الهی، حبوبات و دانه های روغنی است.


اجرای 3 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 3 میلیارد ریال

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل این طرح در 15 هزار هکتار گندم، 5 هزار هکتار جو، 4 هزار هکتار حبوبات، 4 هزار هکتار دانه های روغنی و 2 هزار هکتار علوفه خشک قادود اجرا می شود.

میرغفاری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات کارآمد و موثر برای هم افزایی بیشتر و اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع موانع تولید در بخش کشاورزی استان قزوین بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل حمایت از کشاورزان قزوینی برای رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی گفت: امسال 478 طرح اقتصادی با سرمایه 725 میلیارد ریال برای مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی در قزوین اجرا شد. استان «برای 1468 نفر شغل ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین در پایان گفت: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به اجرای 3 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 3 میلیارد ریال از جمله 3 مسجد در استان قزوین اشاره کرد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید