افتتاح بیش از 600 پروژه در استان قزوین در دهه فجر / اشتغالزایی برای بیش از 4000 نفر


91 پروژه در شهر آلبورگ ساخته و بازسازی شده است

مصطفی غفوری در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های دهه فجر گفت:

سرپرست استانداری البرز گفت: اجرای چنین برنامه هایی منجر به دیده شدن اقدامات مدیران شهری توسط مدیران استانی و انتقال درخواست ها به آنها می شود.

گفوری گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر البرز هم اکنون بسیار پویا و فعال هستند و امیدواریم در کنار شهردار جدید بتوانیم اقدامات مناسبی را برای مردم انجام دهیم.

وی اذعان داشت: باید آنچه را که مربوط به حوزه مردمی است در اولویت قرار دهیم و به مطالبات آنها پاسخ دهیم و در یک ماه اخیر که در مجموعه استان در خدمت مردم بوده ام سعی کرده ام در مناسبت های مختلف با توده های مردمی ارتباط برقرار کنم. از اولویت های ما آگاه باشید که از این نظر سومین سفر به منطقه شهری مهرگان است.

سرپرست استانداری البرز گفت: موضوع دوربین های عوارضی اگرچه چند سالی است که مطرح شده اما تاکنون در اولویت مسئولان نبوده است.

غفوری اذعان داشت: ما اصرار داشتیم که موضوع جابجایی اتاق های شارژ محمدی به عنوان دغدغه عمومی حل شود که مورد استقبال شهردار و استاندار قرار گرفت اما تاکنون برخی از مسئولان این امر را نادیده گرفته اند تا در یک مقطع خاصی اجرایی شود. راه. زمان.”


ca499ca4 7029 49ee 890b 57b0ce063921 خبر خاکستری

فاطمه محمدبیگی در حاشیه افتتاح مجتمع پرورش بلدرچین نیلپر گفت: این مجتمع خانواده محور است به همین دلیل اشتغال خانگی را توسعه داده و در 13 سال گذشته روی پای خود ایستاده است. با وجود یک دوره شکست، او دوباره بلند شد و گام دوم را برداشت.

وی افزود: باید از مجموعه دامپزشکی، ادارات جهاد کشاورزی، امور روستایی، شهرستان و فرمانداری البرز و حمایت های مهربانانه امام جمعه قزوین که گام مثبتی در جهت احیای این مجموعه برداشتند تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک افزود: هم اکنون صندوق کارآفرینی امید شرایط خوبی را برای این قشر فراهم کرده است اما نیاز است تا برای ایجاد زنجیره کامل اشتغال زایی مالی، اداری و حمایتی مجدد ایجاد شود.

محمد بیعی گفت: از مهمترین مزیت های این مجموعه منحصر به فرد بودن آن در منطقه و ارائه یک اقدام جدید و در نهایت اجرای صفر تا صد سیکل تولید در خود مجموعه است که می تواند برای کشور و صادرات مفید باشد. “

وی گفت: موقعیت مکانی این مجموعه به دلیل مجاورت با پایتخت و شهرهای بزرگ کشور بسیار ارزشمند بوده و از نظر ارزش و زنجیره غذایی و اشتغال زایی می تواند مورد استقبال کامل قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با توجه به ارزش غذایی این مجموعه گفت: به ازای هر گرم گوشت بلدرچین به طور متوسط ​​مقدار مواد معدنی و مواد معدنی و عناصری مانند روی، منیزیم و مس وجود دارد و به دلیل اینکه آهن در تخم مرغ و گوشت بسیار بیشتر است. این یکی از گوشت های دیگر است، بنابراین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد.

محمد بیگی با اشاره به ارگانیک بودن این محصول اذعان می کند: بلدرچین کم وزن می تواند غذای نسبتا مفیدی را برای بدن فراهم کند و همین عامل آن را به غذای مناسبی در زمینه بیماری های عفونی برای رشد کودکان، بزرگسالان و گروه های آسیب پذیر تبدیل می کند. “خطرناک باش.

وی گفت: از این طرح ها حمایت می کنیم و امیدواریم بانک های موجود بتوانند تسهیلاتی ارائه کنند تا جوانان بیشتری در این مجموعه به کار گرفته شوند و به عنوان واحد نمونه در استان های دیگر معرفی شوند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان گفت: تشکیل گروه علمی و پژوهشی در این زمینه می تواند گام مثبتی در استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد، پارک علم و فناوری، دانشگاه علوم پزشکی برای شناسایی باشد. دستاوردهای علمی در قالب آموزش یا پروژه های جدید.

دکتر عبدالله دیدبان در حاشیه ساخت مرکز بهداشت شهرستان مهرگان گفت: در حال حاضر بخشداری شهرستان مهرگان 45 هزار و 600 نفر جمعیت دارد و دولت 120 هزار نفر دیگر را در برنامه های عمرانی شهری خود قرار داده است.

وی افزود: بر اساس نظام سلامت به ازای هر 12 هزار و پانصد نفر یک پایگاه و به ازای هر 40 هزار نفر یک مرکز بهداشتی درمانی ایجاد شود. خوشبختانه در حوزه بهداشت و درمان در این منطقه شهری پیشتاز بوده‌ایم، به طوری که در حال حاضر دو مرکز بهداشتی و سه پایگاه فعال داریم که بیش از نیاز این منطقه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: بازسازی کلینیک جدید نیز در حال انجام است تا با توجه به برنامه ریزی های دولت برای توسعه این منطقه از نظر بهداشتی عقب نمانیم.

ناظر گفت: زمین این درمانگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شد و ساخت آن با پذیرش خانواده آقای بیاضیان هیر قزوینی که پیش از این در حوزه بهداشت و درمان و مدرسه سازی فعالیت داشتند، قرار گرفت.

وی ادامه داد: ساخت این درمانگاه یازدهمین اقدام خیر آقای بیاضیان در حوزه مراکز بهداشتی و درمانی استان است که در زمینه ساخت و بازسازی 30 مدرسه نیز فعالیت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: مهمترین موضوع در این حوزه ساخت بیمارستان است.


ae07e215 449a 4a2c 8b30 1e0b367da512 خبر خاکستری

امید ایزدپناه به عنوان سازنده مجموعه ورزشی در مهرگان گفت: امیدوارم با ساخت این مجموعه ورزشی بتوانیم گامی در جهت ورزش این کشور برداریم.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان استان قزوین همواره همراه و تسهیل کننده تولید بوده اند که نیاز به ارزیابی دارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت هفت الماس گفت: امیدوارم بتوانیم بیمارستان تخصصی را در استان قزوین ایجاد کنیم تا مردم با حداقل نرخ از آن برای خدمت رسانی به مردم برخوردار شوند.

ایزدپناه در پایان گفت: در سال های اخیر علاوه بر تولید ورق های روغنی نورد، ورق های گالوانیزه، ورق های گالوانیزه، خطوط رنگی، ورق های قلع دار و ورق حلب، در مجتمع صنعتی هفتگی الماس نیز توانسته ایم ورق های فولادی ضد زنگ را پیدا کنیم. وی افزود: گفته می شود بخشی از مواد اولیه وارداتی و بخشی از داخل تحویل می شود، بنابراین امیدواریم در ماه آینده به تولید انبوه برسیم تا بتوانیم راهی برای رفع بخشی از مشکلات کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید