اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان کرمانشاه


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879255

هدف آن غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی از اجرای طرح تابستانه ویژه نشاط معنوی در 15 بقعه و بقعه متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: طرح نشاط معنوی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جوار آستان امام زادگان و بقاع متبرکه استان در تابستان اجرا می شود. “

مدیرکل کمک های خیرین و فعالیت های خیریه استان کرمانشاه، تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ابزارهای نوین و ظرفیت فضای مجازی برای تربیت نسل جوان برای تربیت نیرو را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد. برای عتبات عالیات

وی گفت: این طرح با همکاری مراکز افق و مبلغان و استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه در 15 بقعه در استان کرمانشاه از اول تیرماه در حال اجراست و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: اگر مدیران و حامیان نظام برای بنیانگذاران آینده انقلاب اسلامی برنامه ای نداشته باشند، دشمنان این خلأ را پر کرده و آنان را مشغول برنامه های خود خواهند کرد.

وی گفت: باید هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان استفاده کرد و با استفاده از ابزارهای نوین و روش های جذاب از جمله ظرفیت فضای مجازی و ارتباط موثر زمینه را برای تربیت جوانان و نوجوانان در کلاس های نشاط معنوی فراهم کرد.

مدیرکل کمک های خیریه و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مخاطبان این طرح دانش آموزان رده سنی 8 تا 18 سال هستند، تصریح کرد: خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی بافی، نویسندگی، آموزش کامپیوتر و … اجرای برنامه های کمپینگ و تفریحی.

وی گفت: با توجه به اتمام طرح نشاط معنوی تا قبل از آغاز ماه محرم، اقداماتی برای تشکیل هیئت جوانان با حضور مربیان، مبلغان و شرکت کنندگان در طرح نشاط معنوی در حرم و حرم های استان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید