برگزاری جشن «آیین صبر و شکر» در امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806086

مدیرکل کمک ها و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد؛

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: مراسم شکیبایی و قدردانی شامگاه پنجشنبه 21 بهمن ماه در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: این اداره کل همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی را راه اندازی می کند.

مدیرکل کمک ها و فعالیت های خیریه استان کرمانشاه افزود: این برنامه ها در آرامستان ها و آرامستان های استان در سراسر استان اجرا می شود. از جمله این برنامه ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به امامزادگان و عتبات عالیات مشرف می شوند.

حجت الاسلام صالحی از اهدای جوایز به افرادی که روح الله و سیدعلی هستند خبر داد و گفت: همچنین در دهه فجر مسابقات مختلفی با موضوع انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: در ایام خجسته دهه مبارک فجر 12 محفل انس با قرآن کریم در مساجد و امامزاده ها با حضور قاریان استانی برگزار می شود.

به گفته حجت الاسلام صالحی، در ایام دهه فجر ویژه برنامه تلاوت قرآن به مدت 10 شب بعد از نماز مغرب و عشا اجرا شد که بر اساس آن هر شب 10 آیه از قرآن تلاوت می شود و ثواب آن است. به روح درخشان بنیانگذار داده شده است. انقلاب من خمینی را دارم شهدای انقلاب هدیه خواهند شد.

وی گفت: مراسم بزرگداشت آئین صبر و شکر شامگاه پنجشنبه 20 بهمن ماه در امامزاده های استان، قیام خانواده های معظم شهدا، مانور سلامت و عیادت و داروی رایگان در سطح امامزاده ها، برگزاری بصیرت برگزاری جلسات و نورافشانی در شب 22 باخمن از دیگر برنامه های خیریه و خیریه استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید