ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه کرمانشاه اجرا می شود


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819253

حجت الاسلام محمد صالحی گفت: امسال نیز مانند فصول گذشته برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی در بقاع و امامزادگان واجب التعظیم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد صالحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به مهم ترین نذورات و خیریه های استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کمک ها و خیریه ها در استان برگزار می شود.

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان کرمانشاه افزود: امسال نیز مانند دوره های گذشته برنامه های قرآنی و فرهنگی متنوعی در بقاع متبرکه و تکلیفی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم در شهر کرمانشاه همه روزه از ساعت 17 تا 18 در استان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) تگبستان برگزار می شود که به صورت زنده نیز پخش می شود. در شبکه استانی زاگرس

حجت الاسلام صالحی گفت: همچنین از نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا پایان لیالی قدر جلسات تفسیر قرآن کریم در حضور مفسران برجسته استانی در حرم امامزاده ابراهیم تک بوستون.

وی با اشاره به اجرای دوازدهمین طرح جذب نیرو گفت: این طرح و تهیه بسته های معیشتی یک طرح سراسری بود که مرحله دوم آن در 12 فروردین ماه با نام و یاد حضرت ولی عصر (عج) و منجی حضرت ولی عصر(عج) بود. 1000 بسته معیشتی برای بشریت برای کمک به خانواده های نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در این روز 500 پرس غذای گرم در بقعه متبرکه امامزادگان استان کرمانشاه تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید