اجرای مسابقات سنگ نوردی یزدی نابینایان و کم بینایان


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837168

رئیس هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان یزد خبر داد

دشتی رئیس شورای ورزش نابینایان و کم بینایان استان یزد از برگزاری مسابقات سنگ نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینی دشتی در گفتگو با یزدرسا از برگزاری مسابقات سنگ نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان در استان یزد خبر داد.

مسئول ورزش نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: این مسابقات به مناسبت جام رمضان به همت انجمن ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ایران در سراسر کشور در حال برگزاری است. میزبان استان یزد است.

دشتی گفت: این مسابقات در استان های دیگر اغلب انفرادی است و در استان یزد به منظور فرهنگ سازی و نشان دادن توانایی های نابینایان و کم بینایان تصمیم گرفتیم مسابقات را به صورت همایش و متمرکز برگزار کنیم.

وی افزود: افراد نابینا و کم بینا در صورت مناسب بودن پله ها مشکلی برای بالا رفتن از پله ندارند و هدف ما برگزاری این دوره از مسابقات با همکاری مجموعه تفریحی و خرید خلیج فارس بود.

دشتی بیان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 50 نفر از نابینایان و کم بینایان استان حضور دارند که امیدواریم مانند دوره های گذشته شاهد کسب مقام های کشوری باشیم.

گفتنی است این مسابقات در مجتمع تجاری و تفریحی خلیج فارس یزد واقع در میدان صنعت با حضور مدیرکل بهزیستی استان و دشتی رئیس هیئت های ورزشی نابینایان و نابینایان برگزار شد. کم بینایی استان یزد.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید