اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن

در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس مطرح شد؛

در بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد از پروژه های عمرانی ارس اجرای پروژه احداث باند دوم جلفا مرند با بالاترین سرعت ممکن مطرح شد.


به گزارش

خبرگزاری موج

آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در بدو ورود به شهرستان جلفا از پروژه احداث باند دوم جاده جلفا – مرند بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار جلفا و سایر مسئولین حضور داشتند، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس جزئیات فنی این پروژه را بیان و از دیگر پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و گردشگری منطقه آزاد ارس گزارشی مختصر ارائه کرد.

در این بازدید با اشاره به بهره‌برداری از ۶ کیلومتر این جاده در سالجاری با هزینه‌کرد سازمان منطقه آزاد ارس، گزارشی از رفع معارضات و پیشبرد فاز آخر پروژه با تامین مالی لازم ارائه شد.‌

 گفتنی است؛ بر اساس توافقات فی‌مابین سازمان منطقه آزاد ارس و وزارت راه و شهرسازی احداث ۳۴ کیلومتر از باند دوم جاده جلفا-مرند از خروجی منطقه تا محدوده هرزندات برعهده سازمان است که تا به امروز ۲۸ کیلومتر آن اتمام و زیربار ترافیک رفته و تنها ۶ کیلومتر آن باقیمانده است که عملیات اتمام احداث ۶ کیلومتر باقیمانده با جدیت و سرعت بالا درحال انجام است.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید