شهر میلند مرند سدی در برابر تخریب باغ شهر مرند / شهرداری باید به تفاهمات پایبند باشد.

ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795848

جلسه کارگروه مسکن شهری مرند با حضور مدیرعامل شرکت کوثر آذربایجان و کارشناسان این هلدینگ در حوزه منطقه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، یوسف اطری، مدیرعامل شرکت کوثر آذربایجان گفت: شهرستان میلاد از نظر آب و هوا و موقعیت مکانی قابل قبول است و امروز زیرساخت های آن کامل شده است. باغ شهر مرند هر روز در حال تخریب است و لازم است همه از تخریب این باغ شهر جلوگیری کنند و در مسیر شهر میلاد این فرصتی است برای شهرداری ماران و کل شهر.

وی افزود: شهرستان را باید به عنوان یک فرصت دید نه تهدید، اگر تهدید باشد قطعا ضرر برای شهرستان ماران است لذا از مسئولین شهرستان و شهرستان می خواهیم نقش موثری در احیای شهرستان داشته باشند. .

اطری گفت: نوسازی این شهر بسیار حائز اهمیت است و پیشنهاد این است که برای شهر برنامه ای بنویسیم و فراموش نکنیم که شهرداری یک مجموعه انتفاعی نیست، بنابراین باید در نظر داشت که شهری آماده وجود دارد. محل اقامت.”

مدیرعامل شرکت کوثر آذربایجان خاطرنشان کرد: دست اندرکاران نباید همه چیز را به سمت شرکت کوثر بیاندازند و اگر نگاه ها اصلاح شود اتفاقات خوبی رخ می دهد و نتیجه این می شود که مردم در یک مکان آسایش و آرامش زندگی کنند.

وی ادامه داد: گلایه هایی از عدم همکاری شهرداری در خصوص شهر داریم. در گذشته تصمیماتی گرفته شده است و ما به این مصوبات پایبند هستیم و این درست نیست که نهادی دوباره بیش از یک معاهده مطالبه کند.

بر اساس این گزارش، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در این نشست با تاکید بر توافقات و تفاهمات مصوب شهرستان میلاد گفت: اگر سیاست گذاری در گذشته اشتباه بوده است باید اصلاح شود.

دیوید گرشاسبی گفت: چند برابر شدن قیمت زمین میلاد باعث شده مردم رغبت کمتری برای ساخت و ساز در آنجا داشته باشند.

وی افزود: شهرداری عوارض می گیرد اما چرا مثلا زباله جمع آوری نمی کند؟ مردم مجبور نیستند برای درگیری های خود هزینه ای بپردازند.

رضا نظری شهردار مرند نیز در این نشست گفت: باید زیرساخت ها برای خدمات رسانی شهرداری مهیا باشد، خدمات رسانی می کنیم اما انتظار همکاری بیشتر داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید