چه کسی به دنبال سدی در برابر ناجی تغییر است؟

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790267

در شرایط کنونی کشور با توجه به گستردگی مشکلات ایجاد شده توسط دولت قبل، هر تغییری که مردم را از فکر ناکارآمدی آن دولت نجات دهد، قطعاً راه نجاتی است. اما در این میان مردم نمی خواهند این تغییر اتفاق بیفتد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، تغییرات صرفه جویی زمانی رخ می دهد که مشکلاتی وجود داشته باشد و باید این مشکلات برطرف شود. البته همانطور که می دانیم صرفه جویی کلمه بزرگی است، اما اگر نسبی به موضوع نگاه کنیم، تغییر جزئی به سمت بهتر قطعا صرفه جویی خواهد بود.

در شرایط کنونی کشور با توجه به گستردگی مشکلات ایجاد شده توسط دولت قبل، هر تغییری که مردم را از فکر ناکارآمدی آن دولت نجات دهد، قطعاً راه نجاتی است. اما در این بین مردم نمی خواهند این تغییر اتفاق بیفتد!

اگر شرایط را در مجموع نگاه کنیم، احتمالا برخی جریان ها نمی خواهند تغییر حکومت منجی مردم باشد. دسته اول کسانی هستند که بیش از 40 سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی در سنگ اندازی به کشور داشته اند. این جریان ضدانقلاب که ضد ملی است همواره این مسیر را طی کرده است تا تغییرات در جامعه به نفع مردم نباشد. البته آنها نتوانستند به هدف نهایی خود برسند. این افراد امروز هم در رسانه ها هستند و تلاش می کنند تا تغییر نجات را مختل کنند.

جریان دیگری هم وجود دارد که به دلیل رقابت های سیاسی با دولت فعلی، نمی خواهند جریان های رقیبشان با انجام کارهایی به نفع مردم محبوبیت بیشتری پیدا کنند.

اما باید مراقب جریان هایی باشید که خطرناک تر از جریان های دیگر هستند. افرادی که می توانند با تغییر جهت گیری سیاسی خود سعی در آشتی با دولت داشته باشند، اما سنگ اندازی کنند زیرا تغییر به نفع آنها نیست.

هم جریان حاکم بر دولت و هم حامیان واقعی این جریان باید مراقب باشند طعم شیرین نجات تغییر در مردم تلخ نشود.

علی حسینی، روزنامه نگار و فعال مردمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید