اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر هفشیان


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855593

مدیرعامل ویک چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

احمدرضا محمدی با اشاره به احداث 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هفشیان گفت: برای اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر هفشیان در سه جبهه کاری، کار اجرایی این دستگاه آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا محمدی در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با اشاره به احداث 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر هفشیان گفت: برای احداث 10 کیلومتر شبکه فاضلاب این شهر در سه جبهه کار اجرایی این دستگاه آغاز شده است.

وی افزود: با انعقاد سه قرارداد کار تکمیل شبکه فاضلاب این شهر آغاز شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان فصل کاری این مهم را به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وام پروژه جمع آوری فاضلاب هفشیان 150 میلیارد ریال است.

محمدی گفت: در صورت اعطای وام لازم برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر هفشیان، این شرکت آماده عقد قرارداد جدید است.

مدیرعامل آبفای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شهرستان هفشجان حدود 25 هزار نفر جمعیت دارد و آب و فاضلاب تاکنون به 9 هزار و 287 مشترک و 6 هزار و 140 مشترک خدمات آبرسانی می کند.

وی افزود: قابل ذکر است که عملیات اجرایی این پروژه ها شامل: نقشه برداری و اجرای مسیر، قطع و تخریب، جدول گذاری، اجرای عملیات خط لوله با لوله پلی اتیلن فاضلاب در ترانشه، نصب شفت، ساخت انسان گرد بتنی پیش ساخته. در مسیرهای مربوطه با توجه به پروفیل ها و جزئیات اجرایی به طور کامل خاکریزی با خاک مناسب، بتن ریزی، پرکردن اطراف و امتداد لوله با مصالح سنگ خرد شده، خاکبرداری و تراکم و در نهایت حذف زباله و خاک های اضافی که همگی تحت نظارت مستقیم می باشند. توسط یک ناظر محلی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید