اجرای 22 برنامه به مناسبت روز شهدا و ایثارگران در استان زنجان / آزمون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر 70 درصد در اردیبهشت ماه برگزار می شود.


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811814

این را مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اعلام کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت روز شهید و ایثارگر برنامه هایی اجرا می شود، گفت: به مناسبت روز شهید و امور ایثارگران در استان زنجان 22 برنامه اجرا می شود. برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علی کاظمی امروز در نشست خبری با اشاره به روز جانباز و روز شهدا، گفت: 15 درصد شهدای دفاع مقدس در اسفندماه جان باختند.

وی با بیان اینکه اکثر فرماندهان کشته شده در اسفند ماه جان باختند، گفت: استان زنجان در اسفندماه 534 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدای استان زنجان با عنوان دیدار با ایام الله دهه فجر به منظور تبریک به ایثارگران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 33 جانباز در استان زنجان جان باختند، افزود: در طرح شور و نشاط بار دیگر از همسران شهدا تجلیل می شود.

کاظمی با بیان اینکه به مناسبت روز شهید و ایثارگر برنامه هایی اجرا می شود، ادامه داد: 22 برنامه به مناسبت روز شهید و جانباز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تن اعتبار برای مجتمع توانبخشی بنیاد شهید استان زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: 30 میلیارد تن از این وام برای تکمیل پروژه و 20 میلیارد تن برای تجهیز مجموعه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 5 میلیارد تن اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا اعطا شده است، گفت: 93 درصد گلزار شهدا ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه 7 درصد باقیمانده سازمان گلزار شهدا، سازمان گلزار شهدای روستایی است، تصریح کرد: 100 درصد گلزار شهدا شهری است.

کاظمی با بیان اینکه در همه دستگاه های فرهنگی به دنبال ایثار و شهادت هستیم، افزود: اقدامات خوبی برای ارائه روز شهید در بین مردم انجام شده و تاکنون بیش از 60 درصد مردم از این روز مطلع هستند. شهید.”

وی با اشاره به تجلیل از 6 نویسنده زنجانی در جشنواره سرخ نویسان، ادامه داد: خانواده مرحوم ملکناز نجفی به عنوان یک هنرمند سرخ رنگ زنجانی در تهران مورد احترام هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 300 هزار مطلب مرتبط با ایثار و شهادت در موزه شهدای استان زنجان وجود دارد، افزود: موزه های شهدا در ایام نوروز فعال هستند و همه مردم می توانند. از این موزه ها دیدن کنید

وی تاکید کرد: برخی از کلینیک ها و پزشکان در طول دوره کرونری از این بیماری واگیر تا کسب و کار، کلیه خدمات درمانی برای جانبازان رایگان است، اما برخی از پزشکان و درمانگاه ها بیمه تکمیلی و مدارک پزشکی را نمی پذیرند.

کاظمی یکی از چالش های بنیاد شهید و امور ایثارگران را بیکار بودن فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 70 درصد و جویای کار دانست و افزود: در آزمون های استخدامی به دنبال سهمیه ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به برگزاری آزمون ورودی ویژه فرزندان شاهد و جانباز، تصریح کرد: دومین آزمون ورودی فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد تا اردیبهشت 1401 برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اعطای یک میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به ایثارگران از محل منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 300 میلیون تومان تسهیلات برای ایثارگران خواهد بود. برای خرید مسکن فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید