اخبار سرگیجه آور از انتخاب سرمربی استقلال; محبوب ترین استقلال در جاده ها؟

اخبار سرگیجه آور از انتخاب سرمربی استقلال;  محبوب ترین استقلال در جاده ها؟

قرار بود سرمربی جدید و ایرانی برای استقلال انتخاب شود که جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی انتخاب شود اما باز هم این اتفاق نیفتاد. نکونام در باشگاه استقلال حریف سرسختی دارد و البته موارد دیگری نیز پیرامون او وجود دارد که مستند نیست. نکته اینجاست که استقلالی ها از بستن قرارداد با سایر گزینه های ایرانی هراس دارند زیرا هیچ کدام مورد تایید هواداران این تیم نیستند. به همین دلیل است که امروز اعلام شد سرمربی جدید استقلال امشب معرفی نخواهد شد!

جنجال مطبوعات در حالی ادامه دارد که مدیران استقلال نیز در انتخاب سرمربی جدید دچار سردرگمی شده اند و حتی می توان گفت گزینه ای را ندارند که هم خودشان و هم هواداران به آن اعتماد کنند. اکثر هواداران استقلال مجیدی قبول کردند که او فعلا نمی آید. پس از فرهاد، هواداران به جواد نکونام اعتماد کردند که حداقل تا زمانی که شما این مطلب را می خوانید دچار مشکل شده است. حالا اگر مشکل جواد در روزهای آینده حل شود که البته معرفی خواهد شد اما در غیر این صورت منتفی نیست که استقلالی ها دوباره سراغ مربیان خارجی بروند که در این صورت مثل پارسال وقت را از دست بدهد. نکته اینجاست که حتی در بحث انتخاب سرمربی هم مشکل مدیریت استقلال کاملا احساس می شود، همانطور که در تاریخ حذف این تیم از آسیا احساس می شد و در تاریخ هم احساس می شد. امضای قرارداد بازیکنان و چند برابر شدن قراردادها (در ابتدای فصل گذشته).

با این وضعیتی که استقلال دارد و با این خبر سرگیجه آور، احتمال موفقیت این تیم در فصل آینده بسیار کم است. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید فصل نقل و انتقالات را با قدرت شروع کند اما استقلال همچنان برای انتخاب مربی مشکل دارد و هیچکس در این باشگاه مطمئن نیست که مثلا مهدی کایدی بماند. استقلال برای شروع کار حداقل 300 میلیارد می خواهد تا با بازیکنان و کادر فنی قبلی خود تسویه حساب کند و با مربیان و بازیکنان جدید قرارداد ببندد. چنین پولی در باشگاه وجود ندارد و اگر هست مدیریت آن بسیار مهم است. عجیب نیست که این تیم با این همه مشکلات ریز و درشت، حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد، اگر غیر از این بود باید غافلگیر می شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید