اخبار مهم استقلال; آیا سیلوا به سپاهان می رسد؟

اخبار مهم استقلال;  آیا سیلوا به سپاهان می رسد؟

دیدار تیم های استقلال و تراکتور در رقابت های جام حذفی در شرایطی به پایان رسید که این تیم از مدافعان میانی پشتیبان برای جایگزینی سیاوس و سیلوا برخوردار نبود. در همین حال، سیلوا ظاهراً در اواسط نیمه دوم از ناحیه پا آسیب دید. بنابراین گزارشگر مسابقه هنگام تفسیر مسابقه و وضعیت این بازیکن تصور کرد که او تا دقایقی عادی در زمین حرکت نمی کند و در زمین لنگ می زند.

اما سیلوا در پایان نیمه دوم زمان تعیین شده و بین دو وقت اضافه 15 دقیقه ای، مشکلی برای حضور در ترکیب نداشت و تا پایان 120 دقیقه بازی کرد.

با توجه به صحبت های مطرح شده در مورد سیلوا، این احتمال وجود دارد که این بازیکن به بازی پنجشنبه هفته جاری راه پیدا نکند. هر چند امروز در تمرین ریکاوری استقلال حاضر شد. عدم آمادگی عارف غلامی و مصدومیت محمدحسین مرادمند از دغدغه های این روزهای کادر فنی استقلال برای دیدار حساس مقابل سپاهان است. علاوه بر این سیاوش یزدانی در بازی با تراکتور نیز سوت زد و در جایگاه اصلی خود در دروازه رضا اسدی قرار نگرفت.

به یاد داریم که ساپینتو در هفته اول لیگ برتر با استفاده از رزبه چسمی و سیلوا در خط دفاعی به عنوان مدافع میانی این امکان را برای سپاهانی ها فراهم کرد تا دو گل به استقلال بزنند. حالا و در شرایطی که شاید سال ها به بازی برگشت مقابل سپاهان نرسد، این فرصت برای چاسمی فراهم شده تا در غیاب عارف غلامی و مرادمند، بار دیگر سیاوش یزدانی را در خط دفاعی جفت کند. زوج قابل اعتمادی که می تواند خط دفاعی استقلال را دچار مشکل کند.

باید توجه داشت؛ دیدار تیم های استقلال و سپاهان از ساعت 16:30 روز پنجشنبه 8 دی ماه در هفته اول دور برگشت در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید