خبره هایی مانند یاماگا و سیلوا؛ خطری که فعلا استقلال را تهدید نمی کند

خبره هایی مانند یاماگا و سیلوا؛  خطری که فعلا استقلال را تهدید نمی کند

معمولا بازیکنان خارجی که به ایران می آیند اگر در درازمدت به مطالبات و مبلغ قرارداد خود نرسند اقدامات اداری و قانونی را آغاز می کنند و بارها دیده ایم که این افراد با خروج از ایران و شکایت به فیفا باشگاه را محکوم کردند. . در استقلال اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

استقلال در فصل جاری کوین یاماگا و رافائل سیلوا را به عنوان بازیکنان خارجی و ریکاردو ساپینتو و دستیارانش را به عنوان مربیان غیرایرانی در اختیار دارد. در کنار تمام ایرانی هایی که حدود 4 ماه است از باشگاه پولی دریافت نکرده اند، خارجی ها هم پولی دریافت نکرده اند و نکته جالب اینجاست که با افزایش نرخ ارز در ایران، مبلغ قراردادهای آنها نیز افزایش یافته است. به طور قابل ملاحظه.

اگرچه ساپینتو و دستیارانش، یاماگا و سیلوا بر اساس مفاد قراردادشان می توانند ایران را ترک کنند و با شکایت به فیفا پرونده مالی جدیدی علیه باشگاه استقلال باز کنند، اما تاکنون این کار را انجام نداده اند و در تلاش برای گرفتن غیر فوتبالی هستند. اقدامات برای موفقیت تیم را در دستور کار قرار ندهید.

بازیکنان خارجی استقلال این روزها با نظر ساپینتو و تصمیم جمعی بازیکنان تمرین می کنند و سعی دارند با روحیه بالا به کار خود برای دیدارهای پیش رو ادامه دهند. ساپینتو دیروز در پست اینستاگرامی خود بر حفظ شرایط فنی تیم تا رسیدن به عنوان قهرمانی تاکید کرد.

باشگاه استقلال و هوادارانش بدون شک خوش شانس بوده اند که امسال خارجی های باتجربه ای داشته اند که علیرغم دریافت هیچ درخواستی در ماه های اخیر و احتمالا تا پایان فصل، اقدام قانونی انجام نداده اند.

دیدگاهتان را بنویسید