اختصاص 4 میلیارد برای اجرای فاز دوم پروژه پیاده راه شهید اردلان بیجار

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791759

علیرضا زندیان گفت: با اختصاص 4 میلیارد تن فولاد برای اجرای اولیه پروژه موافقت کردند و با توجه به دمای پایین و شرایط جوی مقرر شد عملیات اجرایی آن از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده آغاز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: در روزهای اخیر با رئیس شرکت بازآفرینی شهری ایران جلسه ای داشتم. بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مدیر اداره طرح، برنامه و بودجه شرکت و همچنین مدیر اداره کل راه و شهرسازی و مدیر بازآفرینی استان کردستان حضور داشتند و در مورد نحوه اجرا بحث و تبادل نظر شد اردلان.

زندانیان گفت: با اختصاص 4 میلیارد تن برای اجرای اولیه طرح موافقت کردند و با توجه به دمای پایین و شرایط جوی مقرر شد از نیمه دوم فروردین ماه سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم به ذکر است در فاز دوم این طرح تمامی دستگاه های خدمات رسان از جمله گاز، آب و فاضلاب، مخابرات، برق و شهرداری مشارکت و همکاری خواهند داشت. برای اجرا با دعوت از کارشناسان، شهروندان بویژه اصناف و بازاریان مستقر در محدوده پروژه، همفکری و هم افزایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید