اخطار لوله کشی از اداره اماکن به مجتمع ها و رستوران های معروف تهران به دلیل حضور زنان بی حجاب

اخطار لوله کشی از اداره اماکن به مجتمع ها و رستوران های معروف تهران به دلیل حضور زنان بی حجاب

در پی اجرای طرح عفاف و حجاب، ادارات اماکن برگزاری تذکرات و اخطارهایی را به اتحادیه ها، رستوران ها و مجتمع های حجاب گشایی ابلاغ کردند که در صورت عدم رعایت پلمب خواهند شد.

طرح مقابله با حجاب باز از ششم فروردین در سه حوزه خودرو، جاده و اماکن اجرایی شده است.

در منطقه صنوف در خصوص کشف حجاب و رفتار خارج از شئون اسلامی ابتدا اخطار و پلمب می شود و در صورت عدم تمکین پلمب می شود و این موضوع شامل باغ تالارها نیز می شود. ، رستوران ها و مراکز بزرگ.

ارائه تذکرات و صدور اخطارهای چاپی از جمله کلیه واحدهای تجاری که در آنها حجاب یافت می شود. چه اصناف افراد عادی جامعه باشد و چه واحدهایی که تحت مالکیت یا اداره افراد سرشناس مانند هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران یا افراد مشهور هستند، زیرا پلیس هنگام اجرای قانون بین مردم تبعیض قائل نمی شود.

از اتحادیه ها و رستوران هایی که در روزهای پایانی پس از گشایش حجاب اطلاعیه ها و اخطارهای مربوط به مهر و موم دریافت کردند، می توان به رستوران معروف کامرانیه اشاره کرد. همچنین در مؤسسه دیگری در خیابان فرشت و مؤسسه دیگری که به دلیل حجاب باز کارمندان به یکی از بازیگران مشهور سینما نسبت داده شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که اخطار مهر پلیس در محل به اتحادیه های کارگری وابسته به یک وزارتخانه نیز صادر شده است.

ضمناً اداره تأسیسات نیز از پاساژها و مجتمع‌های تجاری بازدید کرده و با توجه به شرایط موجود به هیئت مدیره مجتمع‌ها هشدار داده است. این در حالی است که اخبار دریافتی حاکی از آن است که برای یکی از مجتمع های تجاری معروف برای حجاب علنی در آن اخطاریه های متعددی صادر شده است.

لازم به ذکر است اخبار و مشاهدات عینی حاکی از آن است که به دلیل کشف حجاب، وزارت تاسیسات تعدادی از واحدهای صنفی را در موزه کاخ سعد آباد پلمب کرده است و در این میان تفاوتی بین پلمب واحدهای متخلف وجود ندارد. مربوط به میراث فرهنگی و سایر واحدها به عنوان واحدهای خصوصی است زیرا نصب بنرهای متخلفان سندیکایی نشان از برخورد پلیس با این معضل دارد. به عنوان مثال در خیابان های شریعتی، مطهری و شهید ناجا چند داروخانه پس از کشف حجاب کارمندانشان پلمب و بنر مربوطه بر روی داروخانه ها نصب شد.

لازم به ذکر است هفته گذشته خبر پلمب رستورانی در ونک به دلیل کشف حجاب در خبرها بود که نشان می دهد پلیس محلی در برخورد با جرایم بین افراد عادی و افراد مشهور فرقی نمی گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید