اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز حائز رتبه برتر کشور شد

بر اساس اطلاعیه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران:

بر اساس اعلام مجمع شهرداران شهرهای پایتخت ایران، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در تولید و نگاه اخبار، اقدامات و برنامه های سایت رسمی مجمع شهرداران رتبه برتر را دارد. از پایتخت های ایران

به گزارش خبرگزاری موج فارس

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران خطاب به محمدحسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز در تقدیرنامه خود: اطلاع رسانی و طرح دیدگاه های مختلف در حوزه حکمرانی شهری و همچنین ارائه دستاوردهای شهرداری ها به مردم شریف ایران اسلامی مرهون زحمات ارزشمند مدیرانی است که با درایت و امید در روشنگری جامعه نقش دارند.

احسان متولیان حضور فعال و تحسین برانگیز اداره کل ارتباطات و امور بین الملل این شهرداری و کسب رتبه برتر در تولید و نگاه اخبار، اقدامات و برنامه های رسمی را به شهردار کلانشهر شیراز تبریک و تهنیت عرض می نماید. سایت مجمع شهرداران شهرهای پایتخت ایران که حاصل اقدامات انجام شده توسط مسئولین می باشد و مدیران این شهرداری محترم موظف به جلب رضایت همشهریان عزیز می باشند به نمونه سخنان ارجمند اینجانب لام یاشکار المخلوک لام یشکر الخلوک از او تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با عنایت خداوند متعال و همکاری ارزشمند شهردار شیراز بتوانیم در سایه توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) گام های موثری در جهت بهبود شهرداری های کشور برداریم. عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف).



آیا این خبر مفید بود؟