ادعای جنجالی ستاره استقلال درباره مشکلات این تیم

ادعای جنجالی ستاره استقلال درباره مشکلات این تیم

مهدی مهدی پور پس از صعود استقلال به فینال جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی بود و شرایط عالی داشتیم به هواداران و اعضای تیم تبریک می گویم. امیدوارم در فینال بتوانیم با هر تیمی مسابقه بی نظیری داشته باشیم و جام را به هواداران تقدیم کنیم. متاسفانه در فینال نیستم و از این بابت خیلی ناراحتم.

هافبک استقلال درباره کارت زردی که دریافت کرد، گفت: به نظرم آن صحنه 100 درصد کارت زرد بود. متأسفانه من فینال را از دست دادم، امیدوارم پسران در فینال جام را برای هواداران بیاورند.

وی در خصوص شرایط مالی تیم استقلال گفت: در مورد شرایط مالی صحبت کردیم. ما هفت ماه پول نگرفتیم و در آن 6-7 ماه خیلی برایمان سخت بود، هر تیمی که استقلالی بود اصلاً به اینجا نرسیده بود و کاملاً شکسته بود. هواداران باید به بچه های این تیم افتخار کنند. کار هیچ تیمی نیست که هفت ماه پول نگیرد، بازیکنان و کادر فنی به کار خود ادامه می دهند. آنها باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران انجام دهند.

هافبک استقلال گفت: خیلی سخت بود به جز 7-8 هفته که مصدوم شدم، خدا را شکر فصل خوبی برای من بود. تیم با هر چه از دستم بربیاید خیلی دوست داشتم در فینال بازی کنم اما متاسفانه نشد.

مهدی پور پس از شوخی با ماتا در میکسدزون در ورزشگاه آزادی مبنی بر اینکه آیا رابطه خوبی با سرمربی استقلال دارد یا خیر، گفت: نه، رابطه ما زیاد خوب نیست! (می خندد) نه، ما واقعاً رابطه خوبی داریم و این کار درستی است.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده در استقلال می ماند یا خیر، گفت: فصل آینده قرارداد دارم و در صورت واجد شرایط بودن در خدمت استقلال هستم.

هافبک استقلالی ها درباره مصدومیت طولانی مدت رضا میرزایی گفت: امسال اولین سال حضور او در استقلال است با اینکه زیاد بازی نکرد اما سال خوبی برای او بود. بوگاتی مستقل پسر بسیار خوبی است. برای او بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم بتواند هر چه زودتر بازگردد و به تیم کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید