ادعای جواد نکونام برای استقلال

ادعای جواد نکونام برای استقلال

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: این موضوع برای استقلال در جدول این بازی بسیار مهم است. آنها چهار بازی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و تمام تمرکزشان بر کسب عنوان قهرمانی است. فکر می کنم قهرمانی استقلال ثبت شده است چون در این مدت از دست دادن هفت امتیاز سخت است. از آخرین پیروزی استقلالی ها و حضور من مدت ها می گذرد و فردا این تیم برای رسیدن به هدفش به سه امتیاز نیاز دارد. استقلال تیم قابل احترامی است که هرگز شکست نخورده است. با این حال تمرکز ما روی تیممان است و آمادگی لازم را برای این دیدار داریم و می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، فقط به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

مجیدی در پاسخ به اینکه عدم حضور تماشاگر در بازی فردا به ضرر استقلال است، گفت: جواب مصاحبه هیچکس را نمی دهم و در مورد تیم خودمان صحبت می کنم. ما واقعا ناراحتیم که هوادار نیستند و اگر حضور داشتند ظرفیت ورزشگاه 90 به 10 می شد. ما هواداران زیادی داریم و نیاز به ورزشگاه بزرگتری برای حضور در ورزشگاه داریم و به خاطر باختیم. غیبت آنها برنامه ما این بود که این هفته مقابل هوادارانمان بازی کنیم. در دیدار پرسپولیس که با حضور هواداران برگزار شد، کل ورزشگاه هواداران ما بودند. با توجه به هوادارانی که داریم، ورزشگاه ما به ظرفیت بیشتری نیاز دارد. در هر صورت به هواداران فولاد قول می دهیم که تمام تلاش خود را می کنیم و موفق می شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه پیشنهادهای خوبی از سایر تیم ها وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در رده بندی بهترین باشگاه های ایران اول هستیم، باید از همه بازیکنان و عوامل باشگاه و مدیریت خوزستان تشکر کنم. فولاد چون هیچ کاری به تنهایی انجام نمی شود. این پست را به هواداران فولاد که در کنار ما بودند تقدیم می کنم. کسانی که این اظهارات را می کنند دو راه دارند، اول نقل اخبار جعلی و دوم تکذیب. من یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم و فقط باید برای ادامه همکاری صحبت شود.

وی یادآور شد: روزی که به فولاد برگشتم قراردادی دو ساله بستم. من برای سال آینده با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام و اگر صحبتی شود، آن را بازار داغ اعلام نمی کنم. تمام تمرکز من روی فولاد است و در حال برنامه ریزی برای بستن تیم هستیم. هم اکنون مذاکراتی را با مدیران برنامه های بازیکنان مورد نظر آغاز کرده ایم. ما پشت این روند هستیم و باید زودتر با بازیکنان مورد نظر صحبت کنیم. باید با بازیکنانمان صحبت کنیم و قراردادمان را تمدید کنیم چون آسیایی هستیم و زمان زیادی نداریم. این حریف ما از عربستان بهترین بازیکنان را می خرد و دیگر کاری نمی توان کرد. باز هم می گویم با باشگاهی که می خواستم درباره اش صحبت کنم مذاکره نکردم. تا روزی که باشگاه فولاد از من بخواهد آنجا خواهم بود و کارم را انجام می دهم اما اگر روزی من را نخواهند مثل پارسال خداحافظی می کنم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه در 5 فصل اخیر قهرمان لیگ برتر پرسپولیس شده و امسال این تیم با استقلال در کورس قهرمانی است و به نظر می رسد سایر تیم ها باید به دنبال بهترین تیم شهرستانی باشند، یادآور شد: اینطور نیست. در این مدت برای این دو تیم بهترین ملی پوشان و لژیونرها بودند. یک چیز مهم این است که یک بازیکن خوب بگیرید و برنامه ریزی کنید، و هزاران دلیل دیگر وجود دارد که می تواند کارساز باشد. نگاه نکن، امسال استقلال و پرسپولیس در کورس هستند، پارسال سپاهان تا روز آخر مسابقه اش را ادامه داد. دوران فوتبال دوقطبی به پایان رسیده است و به جز تعداد انگشت شماری از بازیکنان، تفاوت چندانی بین سایر بازیکنان وجود ندارد. البته برای تیم های بزرگ ملاحظاتی وجود دارد که مختص تیم های کوچک نیست. در اسپانیا به رئال و بارسا توجه ویژه ای می شود. یکسری اتفاقات می افتد و تیمی که قهرمان می شود باید با این مشکلات هم مبارزه کند. من این دو تیم (استگل و پرسپولیس) را دوست دارم چون هوادارانی دارند و خیلی ها از موفقیت آنها خوشحال هستند. این مشکلات در همه کشورها وجود دارد، اما باید به آنها رسیدگی شود. ما باید خیلی باز و بهتر به فوتبال نگاه کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر می کنید پایان پیشرفت فولاد کجاست؟»، توضیح داد: هر روزی که پیشرفت کنید کم است. اگر امروز در یک مسابقه پیروز شوم، فردا باید برنده شوم. پایانی وجود ندارد و من و تیمم هر روز سعی می کنیم بهتر باشیم.

نکونام درباره اینکه آیا برنده فردا می تواند برتری خود را نسبت به حریف نشان دهد، گفت: نمی توان یک تیم را با یک بازی اندازه گرفت. عملکرد یک تیم برای یک دوره زمانی مشخص باید در نظر گرفته شود. قطعا فردا بهترین عملکرد را خواهیم داشت و برای برد به میدان می رویم چرا که استقلال با این انگیزه می آید. شما می توانید کیفیت یک تیم را در یک دوره زمانی مشخص و مسابقات مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید