واکنش شدید هواداران استقلال به جواد حبانی پس از ادعای جدی دوپینگ دربی

جواد کیانی در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر در 27 مرداد 1401 در شبکه سه و سیما ادعای جدی در خصوص بازی استقلال و پرسپولیس در سال 1354 کرد.

وی درباره این بازی گفت:

تاج آن مسابقه را 3 بر 1 برد و همایون بهزادی که در آن زمان سرمربی پرسپولیس بود مدعی شد بازیکنان تاج دوپینگ کرده اند. او شواهدی ارائه می دهد که شب قبل چند بازیکن تاج در کلانتری یوسف آباد حضور داشتند و همین امر باعث شد تا 7 بازیکن آن تیم پس از پایان مسابقه مورد آزمایش دوپینگ قرار گیرند. بازیکنان متخلف توسط افسر دوپینگ به آزمایشگاهی در خیابان طالقانی منتقل شدند و همانطور که شنیدم نتیجه آزمایش دوپینگ آنها مثبت اعلام شد. علی عبده رئیس باشگاه پرسپولیس و کامبیز آتابای رئیس فدراسیون فوتبال از همایون بهزادی می خواهند که به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک از این موضوع خودداری کند. زیرا همه بازیکنان متهم ملی پوش بودند و محرومیت آنها منجر به فروپاشی تیم ملی می شود. همین موضوع باعث درگیری بهزادی و عبده شد و سرمربی وقت پرسپولیس از سمت خود کنار رفت و بیوک واتانکا جایگزین او شد.

هواداران و پیشکسوتان استقلال به شدت به این اظهارات جواد کیانی واکنش نشان دادند و خواستار شکایت باشگاه استقلال و واکنش در این باره شدند.

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به این اظهارات جواد حبانی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

آقای خبانی وقتی سند ندارید می توانید یک تاج بزرگ به بازیکنان بدهید. باید حرف خود را پس بگیرید و از تمام خانواده استقلال عذرخواهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید