واکنش شدید هواداران به انتخاب سرمربی جدید آبی ها

انتخاب رودی گارسیا به عنوان سرمربی آبی ها از ناپل به مذاق هواداران متعصب این باشگاه خوش نیامد.

لوسیانو اسپالتی، مربی که ناپولی را به قهرمانی رساند، در پایان فصل 2022-2023 از این تیم جدا شد. دلیل این جدایی اختلاف او با اورلیو دی لورنتیس، رئیس و مالک باشگاه بود.

این تصمیم ناپولی را مجبور کرده است که به دنبال یک سرمربی جدید باشد، با لیست بلندبالایی از اسامی، از وینچنزو ایتالیانو و کریستوف گالتیه گرفته تا پائولو سوزا و تیاگو موتا. دی لورنتیس تصریح کرد که تیم باید در سیستم 3-3-4 بازی کند.

هنگامی که گارسیا برای اولین بار مطرح شد، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که او تنها یکی از گزینه های لیست بلندبالایی از نامزدها باشد، اما این ترس ها ناگهان پس از اعلام دی لورنتیس در روز پنجشنبه به واقعیت تبدیل شد.

استقبال از سرمربی فرانسوی در حال حاضر قابل توجه نیست. او در ماه آوریل پس از 26 بازی از النصر اخراج شد و دینکو ایلیچیچ جایگزین او شد.

قبل از آن، او تقریباً 2 سال را با المپیک لیون گذراند، جایی که آنها در فینال جام حذفی به پاری سن ژرمن باختند. آخرین جام گارسیا در فصل 11-2010 به دست آمد که او با لیل قهرمان لیگ و جام حذفی شد.

با توجه به اینکه بیش از یک دهه از قهرمانی گارسیا می گذرد، تصمیم ناپولی برای جذب او بسیاری از هواداران را نگران کرد. آنها می گویند استخدام او نشان دهنده فقدان جاه طلبی و تمایل به توسعه پروژه ساخته شده توسط اسپالتی است.

این یک نگرانی واقعی به نظر می رسد. اسپالتی ناپولی را به یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های اروپا تبدیل کرده است و تصور اینکه گارسیا در فصل 2023-2024 این سطح را حفظ کند، سخت است، به خصوص با توجه به مسیر اخیر حرفه‌ای‌اش.

دیدگاهتان را بنویسید