انتخاب هواداران استقلال این سرمربی است

انتخاب هواداران استقلال این سرمربی است

باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که لوپز سرمربی اسپانیایی هدایت آبی ها را بر عهده نخواهد داشت و مدیریت آبی ها را از گزینه های داخلی برعهده خواهد گرفت.

از گزینه های داخلی که برای هدایت تیم استقلال مطرح شده اند می توان به جواد نکونام، محمد ربیعی، ساکت الهامی و علیرضا منصوریان اشاره کرد و افکار عمومی نیز بیشتر با انتخاب جواد نکونام موافق هستند. به نظر می رسد علیرضا منصوریان و ساکت الهامی با تصمیم اعضای کمیته فنی از گزینه های داخلی باشگاه کنار کشیده اند و قرار است تا ساعاتی دیگر یکی از جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

هواداران استقلال در صفحه باشگاه استقلال پیام های متعددی نوشتند و اکثر آنها به جواد نکونام رای دادند و از حجت کریمی خواستند تا جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کند.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید جواد نکونام روز شنبه رسما به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی می شود.

جواد نکونام در سال های اخیر علاوه بر هدایت تیم نساجی در لیگ برتر، با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپرجام شد و نتایج بهتری نسبت به سایر رقبای خود برای سرپرستی کادر فنی تیم استقلال کسب کرد. از طرفی جواد نکونام پیش از این بازیکن استقلال بود در حالی که محمد ربیعی و ساکت الهامی این شرایط را نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید