بزرگترین شوک ممکن برای جواد نکونام از زمان ورود به استقلال

بزرگترین شوک ممکن برای جواد نکونام از زمان ورود به استقلال

مهدی قیدی با اتحاد کلبا به پایان رسید و برای دومین فصل متوالی شباب الاهلی را به صورت قرضی ترک خواهد کرد تا به بازی در تیم فرهاد مجیدی ادامه دهد.

تیم سانتا کلارا در خصوص محمد محبی پاسخی به باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه نمی دهد و بر سر این بازیکن با باشگاه روستوف روسیه به توافق رسیده است. حتی اگر محمد محبی با سفر به روسیه و حضور در اردوی روستوف موافقت نکند، سانتا کلارا رضایت نامه محمد محبی را برای حضور در تیم استقلال صادر نخواهد کرد و در این صورت محمد محبی باید برای بازی با بابانوئل در لیگ یک به پرتغال برود.

با این تحولات جواد نکونام باید استقلال را برای بازی های بدون زوج بوشهری آماده کند. این زوج فصل گذشته با هم 20 گل به ثمر رساندند و البته در گل های دیگر نیز موثر بودند و موقعیت آفرینی کردند و اینطور پیش می رود. ردپای این دو بازیکن در بیشتر گل های استقلال دیده می شود. البته لازم به ذکر است که استقلال قبل از فصل گذشته بدون محمد محبی و مهدی کایدی قهرمان لیگ برتر شد.

باشگاه استقلال مهرداد محمدی را به عنوان وینگر به خدمت گرفت و در تلاش است حداقل یک بازیکن دیگر را در این پست به خدمت بگیرد تا جای خالی این دو بازیکن در ترکیب احساس نشود.

دیدگاهتان را بنویسید