بزرگترین شوک ممکن برای پرسپولیس

بزرگترین شوک ممکن برای پرسپولیس

در هفته های اخیر باشگاه پرسپولیس با بحران مالی مواجه شده و کار به جایی رسیده است که حتی بازیکنان و یحیی گل محمدی نسبت به مشکلات موجود انتقاد و هشدار داده اند، اما حالا ماجرا فراتر از انتقاد است و یحیی گل محمدی شرایط را نمی بیند و احتمالاً خواهد بود. بازنشستگی بعد از بازی با فولاد

به گفته یک منبع آگاه در پرسپولیس، یحیی گل محمدی تصمیم دارد در صورت رفع نشدن مشکلات مالی این تیم و پرداخت نشدن مطالبات آنها، پس از بازی با فولاد از پرسپولیس جدا شود. این اتفاق که با توجه به مشکلات مالی شدید قرمزها در چند ماه اخیر دور از ذهن نبود، می تواند شوک بزرگی برای پرسپولیس و هوادارانش باشد.

باشگاه پرسپولیس در زمان سید مجید صدری 20 درصد از مطالبات اعضای تیمش برای فصل جدید را پرداخت کرد و در حالی که باید درصد دیگری از قراردادها پرداخت می شد، صدری استعفا داد. پس از حضور رضا درویش و اعضای تیم مدیریتی جدید در پرسپولیس، این سرمربی پیش از دیدار مقابل فایر پاس به اردوی پرسپولیس رفت و در حالی که بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی از عدم پرداخت گلایه داشتند، این کار را نکرد. وعده پرداخت در روز معین این باعث ناراحتی اعضای تیم شد.

پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که بازیکنان پرسپولیس چندین بار برای ضربه زدن و توقف تمرین پرسپولیس به لبه پرتگاه رفته بودند اما هر بار یحیی گل محمدی و سایر اعضای کادر فنی از این اتفاق جلوگیری کردند.

حالا باید دید قبل از بازی پرسپولیس و فولاد، باشگاه می تواند مشکلات مالی را حل کند یا باید شاهد رفتن گل محمدی و حواشی بعد از آن در پرسپولیس باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید