اذان عزاداری فریادهای فاطمه(س) خانه مادری اعلام شد.


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918020

فراخوان سوگواره فاطمیه «خانه مادر» از سوی سازمان معتمدین و هیئات مذهبی اعلام شد و علاقه مندان تا 19 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزاداری خانه مادری فاطمیه در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) به همت سازمان تشکل ها و تشکل های مذهبی، حوزه هنری رسانه وحدت، معاونت فرهنگی و اجتماعی به مدت 95 روز برگزار می شود. رئیس شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت ورزش و جوانان.

محورهای اصلی این سوگواره شامل «ایران سرزمین فاطمیه»، «فاطمه زهرا(س)، زن»، «زهرا روشنگر و زندگی اجتماعی»، «فاطمه زهرا، شهیده» و «بهترین مادر» است. بیشتر محورهای بخش خانواده خوب و ویژه نیز شامل «حاج قاسم سلیمانی، شهید فاطمیه»، «فرهنگ شهادت» است. شهدای شاهچراگ و شهدای امنیت» و «مادر شهید، همسر شهید، دختر شهید».

علاقه مندان تا 19 آذر مهلت دارند آثار خود را به آدرس Naqamat.ir یا 09366365465 در پیام رسان های ایتا، روبیکا و بله ارسال کنند.

هدایای 50، 20، 25 و 10 میلیون تومانی در این تشییع در قسمت اصلی و ویژه به برگزیدگان اهدا می شود. ضمناً به 3 استعداد بالنده هدایای ویژه ای اهدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید