ارائه خدمات به بیش از 5000 نفر از مردم روستاهای مضطر سیریک / بازگشت ضربان قلب سبک و کند به 17 بیمار + عکس


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888209

فرقی نمی کند که تحصیلات عالی داشته باشی یا یک کارگر و دانشجوی معمولی، اگر عشق به خدمت داشته باشی، چمدان هایت را ببندی و وارد میدان خواهی شد، مانند پزشکانی که دانش خود را وقف شفا کردند، مانند دوران پزشکی. مناطق فقیرنشین شهرستان سیریک در تیرماه امسال.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ ارائه خدمات به اقشار محروم یکی از بزرگترین دغدغه های ملت ها به شمار می رود و در جوامع مختلف اقدامات دولتی و غیردولتی برای محرومیت زدایی صورت می گیرد.

کاهش مشکلات و مشکلات دیگران برای همه انسان ها بسیار زیباست و هر دغدغه ای سعی در رفع مشکلات به بهترین نحو دارد.


ae7a9177 f7a3 4493 9593 79a05a858cc4 خبر خاکستری

در جامعه امروزی که فشار زیادی وجود دارد و مردم همیشه برای خودشان تلاش می کنند. گروه هایی هستند که برای تزکیه روح خود به مناطق فقیرنشین می روند تا درد همنوعان خود را التیام بخشند.

گروه های جهادی که با حضور در مناطق عقب مانده درس بزرگ دبیر را به خوبی آموخته اند در آن مناطق امید می آفرینند و خود به آرامش می رسند و به فضل الهی در سال های اخیر گزارش هایی از گروه های جهادی از در سراسر کشور.که برای التیام زخم های محرومیت وارد میدان شدند.

فرقی نمی کند که تحصیلات عالی داشته باشی یا کارگر و دانشجوی معمولی، عشق به خدمت داشته باشی، مانند پزشکانی که دانش خود را وقف مناطق محروم کرده اند، چمدان هایت را می بندی و وارد میدان می شوی. شهرستان سیریک در تیرماه امسال


35904f59 a433 49e6 b805 e00902427e38 خبر خاکستری

دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با تلاش مدبر استاندار هرمزگان گروه های جهادی تشکیل شد که به صورت دوره ای بیماران را در مناطق دورافتاده به صورت رایگان ویزیت و درمان می کنند.

فرشیدی گفت: پس از ویزیت و ارائه خدمات درمانی رایگان توسط جمعی از پزشکان جهادی در تیرماه امسال در شهرستان سیریک؛ به بیش از 5000 نفر از روستاهای فقیرنشین شهرستان سیریک خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شد و 17 نفر از این بیماران برای جراحی چشم و آنژیوگرافی قلب به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ارجاع شدند.


8f6f9ee3 aa18 4361 a3fa 4bfb85b9b213 خبر خاکستری

حسین فرشیدی افزود: این اعمال در روزهای پنجشنبه و جمعه در اتاق عمل بیمارستان شهید محمدی و بخش آنژیوگرافی این مرکز درمانی با موفقیت انجام شد.

فرشیدی تصریح کرد: اقدامات و معاینات اولیه قبل از عمل و مراحل اولیه درمان توسط پزشکان متخصص در شهرستان سیریک و بیمارستان میناب انجام و پس از آن به مرکز فوق تخصصی مرکز استان هدایت شدند. برای انجام عمل و تکمیل درمان.


c596d5ff 428d 4f51 af63 ce7b3dc3f0cf خبر خاکستری

وی گفت: 10 بیمار از روستاهای کم برخوردار شهرستان سیریک توسط گروه های جهادی با بیماری آب مروارید و ناخنک به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام و به صورت رایگان تحت عمل جراحی چشم قرار گرفتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: همچنین 7 بیمار شامل 5 مرد و 2 زن با عارضه قلبی به بخش قلب و عروق مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بندرعباس ارجاع داده شدند و 4 بیمار نیز آمبولی داشتند. عروق کرونر تحت استنت گذاری (باز شدن مجدد رگ) قرار گرفته اند.
باید بگویم؛ در تیرماه سال جاری بیش از 5 هزار بیمار توسط گروه های جهادی با همکاری استان هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه در گروه های داخلی درمان شدند. چشم پزشکی، اطفال، دندانپزشکی، قلب، زنان و زایمان، سونوگرافی، رادیولوژی و معاینات آزمایشگاهی و خدمات لازم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید