ارائه خدمات درمانی به 240 نفر از روستاهای فقیرنشین سرحس


ساعت: 09:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890324

علی پور عسل گفت: گروه جهادی پزشکی «کمپین محبت» با همت و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به 240 نفر از مردم روستای یکابید محروم شهرستان سرحس و روستاهای همجوار خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد علیپور اصل رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرحس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی «پیش محبت» با همت و حمایت نایب رئیس مشارکت مردمی، در سال 1392 به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرحس گفت: رئیس شبکه های مردمی و رئیس اداره نگهداری و تدارکات کمیته امداد استان خراسان رضوی و همکاری مرکز خیریه آل یاسین با حضور در یکی از فقیرترین روستاهای شهرستان سرحس به نام یکه بید و روستاهای روستاها در 120 کیلومتری مرکز شهرستان خدمات درمانی به مردم این روستاها ارائه می کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس خاطرنشان کرد: این گروه جهادی پزشکی متشکل از متخصصین زنان، پزشکان عمومی، دندانپزشکان، ماماها و پرستاران با استقرار در روستای مذکور به مردم این روستاها خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند. .

وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی، گروه جهادگران پزشکی در یک روز بیش از 240 بیمار این روستاها را ویزیت، درمان و تجویز دارو کردند.

علیپور عسل در پایان گفت: ارزش داروهای تجویزی این 240 بیمار 80 میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید