ارائه خدمات درمانی رایگان به 570 نفر از مردم شهرستان مانه و سملگان در اردوی جهادی


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842302

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد؛

سید احیاء سیدی گفت: اردوی جهادی در روستاهای هارتوت، حمزک و کلشور از توابع مانه و سملگان برگزار شد که با همت اردوی جهادی دانشجویی و همکاری این معاونت عملیاتی شد و خدمات رایگان پزشکی، بهداشتی و دارویی به آنها ارائه شد. 570 نفر از ساکنان این روستاها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احیاء سیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: اردوی جهادی یک روزه در روستاهای هارتوت، حمزک و کلشور شهرستان مانه و لاگر دانشجویی سملقانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردو که برای خدمت به اهل سنت سه روستای مانه و سملگان در استان خراسان شمالی برگزار شد به 570 نفر خدمات درمانی، بهداشتی و دارویی رایگان ارائه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از این تعداد 310 نفر مددجوی خدمات چند رشته ای پزشکی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، چشم پزشکی و همچنین 110 کودک و دانشجو در رشته های آموزشی و دهان و دندان هستند. . خدمات بهداشتی خمیر دندان و وارنیش فلوراید ارائه می شود.

وی گفت: آموزش فرهنگی، تحویل و تحویل 100 عدد مسواک و بسته های بهداشتی و فرهنگی از دیگر خدمات این فعالیت جهادی بود که در کنار این خدمات، داروهای مورد نیاز 150 نفر از مشتریان تهیه و به صورت کاملا رایگان تحویل داده شد.

سیدی از حضور پنج متخصص استانی، 25 دانشجوی پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، زنان و زایمان، بهداشت و درمان و 9 پرسنل دانشگاه در این فعالیت قدردانی کرد و افزود: با کمک و همکاری معاونت های توسعه، بهداشت و درمان، دانشکده دندانپزشکی، بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت روستای هارتوت در این اردوی جهادی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید