232 گروه جهادی در شهرستان های مانه و سملگان فعالیت می کنند

ساعت: 17:23
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785820

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملگان:

سعید وطندوست با بیان اینکه 232 گروه جهادی در این شهرستان فعال هستند، گفت: امروز 35 گروه جهادی در حوزه های تخصصی خود در شهرستان در یک رزمایش 48 ساعته فعال هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر اترک شهرستان مانه و اسمولگان صبح امروز گروه های جهادی مانه و اسمولگان به مناسبت هفته بسیج در قالب ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده مقاومت بسیج با حضور فرمانده مقاومت بسیج اقتدار کردند. و امام جمعه و جمعی از پیشوایان.

سعید وطن دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در این مراسم گفت: وقتی صحبت از کار جهادی می شود بیشتر فعالیت های جهادی در حوزه عمرانی به ذهن متبادر می شود اما گروه های جهادی در حوزه های پزشکی، آموزشی، فرهنگی، محرومیت زدایی. اشتغال زایی، قرض الحسنه و سایر حوزه ها وارد شده و به مردم کمک می کند.

وی تاکید کرد: گروه های جهادی با تشکیلاتی که ایجاد شده و هویتی که دارند تلاش می کنند خلاءها را پر کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با بیان اینکه 232 گروه جهادی در این شهرستان فعال هستند، گفت: امروز 35 گروه جهادی در عرصه های تخصصی خود در شهرستان در یک رزمایش 48 ساعته فعال هستند.

وطن دوست ادامه داد: همانطور که حضرت آقا در جمع نخبگان اشاره کردند که وضعیت کشور با روال عادی بهبود نمی یابد و نیازمند اقدامات جهادی است، این گروه های جهادی آمدند تا این حرکت جهادی را در همه عرصه ها انجام دهند تا بتوانیم به این مردم خدمت کنیم. و انقلاب با ظرفیت دستگاه ها و نهادهای مرتبط.

وی همچنین از توزیع پنج اقلام منزل برای جهیزیه بین یک زوج جوان خبر داد و گفت: این اقلام شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی است که در اختیار زوجین قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید