ثبت نام 5000 متقاضی مسکن ملی در مانه و سملگان


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915581

قاسم قاسمی با اشاره به اینکه 5 هزار و 300 نفر متقاضی مسکن ملی در مانه و سملگان هستند، گفت: از این تعداد 2 هزار و 994 نفر واجد شرایط هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن مانه و سملکان اظهار کرد: بیش از 5 هزار و 300 نفر در نهضت ملی مسکن در شهرستان های مانه و سملکان ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح ملی ترافیک شهر آشانه 2 هزار و 994 متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شدند و 2 هزار و 957 متقاضی تایید نهایی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: همچنین در این شهرستان 109 خانوار دارای سه فرزند و بیشتر درخواست خود را برای طی مراحل اداری اخذ مسکن ملی ثبت کرده اند.

وی به بحث احداث شهرک مسکونی جدید در آشخانه اشاره کرد و افزود: به دلیل نبود زمین مناسب و دسترسی به زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آشخانه، 60 هکتار از اراضی دولتی از نظر مسکن ملی. طرح حرکت واقع در ضلع شرقی شهرک صنعتی آشخانه، شناسایی شده است.

قاسمی ادامه داد: نقشه برداری از زمین های مشخص شده در قالب شهرک جدید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن آشانه آغاز شده است و امیدواریم با اجرای این شهرک مشکل نهضت ملی مسکن در شهرستان آشانه حل می شود.

وی بیان کرد: در هفته آینده عملیات آماده سازی زمین شهر گزی به مساحت 1.8 هکتار توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر گزی آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید