ثبت نام بیش از 900 متقاضی مسکن در طرح مسکن مهر سیستان و بلوچستان


ساعت: 12:53
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887063

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ابوالفضل مهدیار از درخواست مالکان استانی برای ساخت بیش از 900 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که در تمام شهرهای سیستان و بلوچستان مالک زمین هستند و برای آن پروانه ساختمانی دریافت کرده اند، می توانند برای بهره مندی از تسهیلات مندرج در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان 350 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان به سامانه saman.mrud..ir مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید.

وی افزود: در این طرح، مالکان انفرادی برای دریافت تسهیلات ساختمانی نیازی به سپرده گذاری یا خرید وثیقه ندارند و سایر شرایط از جمله مالکیت شخصی و دولتی، شرایط ازدواج و سکونت الزامی نیست و در صورت درخواست متقاضی، آنها را انجام می دهند. می تواند به اقساط معوق پرداخت کند.

مهدیار ادامه داد: افرادی که به صورت تخصصی به ساخت و ساز می پردازند، افرادی که به صورت شخصی اقدام به ساخت و ساز می کنند و یا کسانی که طرح هایشان نیمه کاره مانده و برای تکمیل آن نیاز به تمکن مالی دارند، می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن در استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانک تسهیلات این پروژه را در چهار مرحله و با توجه به پیشرفت پروژه سپرده گذاری می کند، گفت: پرداخت تسهیلات به صورت مرحله ای و با توجه به پیشرفت فیزیکی انجام می شود به گونه ای که در فاز ساخت 10 درصد کل تأسیسات، در فاز هر اسکلت و سقف 40 درصد، 25 درصد در فاز تمپر و 25 درصد در فاز نجاری کل تأسیسات به سازندگان پرداخت می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات مسکن جدید متقاضیان مالک انفرادی با ثبت نام در سامانه ملی ترافیک و ارائه به بانک قابل پرداخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید