ازدواج مادرشوهر و دامادش علنی می شود. دخترم خودش این کار را کرد

.

دخترم طلاق گرفت و من ازدواج کردم
رابطه محبت آمیز بین مادر و فرزند در همه جا وجود ندارد و گاهی فقدان این عشق می تواند مادر و فرزند را به رقیب یا حتی دشمن تبدیل کند، همانطور که در مورد این پیرزن روسی و دخترش وجود دارد.

پیرزن ۷۵ ساله داستان ما در گفتگو با رسانه ها جزییات جنجالی را بیان کرد. وی با بیان اینکه دخترش زنی بداخلاق و بد دهان بود، گفت: در طول زندگی مشترک با همسر سابقش بارها دعوا و دعوا داشتند تا اینکه همسرش طلاق گرفت.

ازدواج مادر عروس و داماد

چند ماه از این جدایی گذشت و تلاش های مادر برای بازگرداندن دختر به زندگی نتیجه ای نداشت. زن سالخورده ای که معتقد بود داماد سابقش آدم بسیار خوبی است، تمام تلاش خود را برای احیای زندگی دخترش انجام داد اما موفق نشد.

پس از مدتی، داماد و مادرشوهر سابق به این نتیجه رسیدند که می توانند در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند، اما حتی جرات فکر کردن به این تصمیم را نداشتند، زیرا از رفتار بد آنها می ترسیدند. دختر پیرزن

اما بالاخره پس از مدت کوتاهی تصمیم به ازدواج رسمی گرفتند و زندگی مشترک خود را آغاز کردند. دختر پیرزن همانطور که انتظار می رفت ساکت نمی نشست و اغلب دست به اقدامات عجیبی می زد تا زندگی مادرش را به هم بزند.

این زن 75 ساله روسی با ابراز خوشحالی و رضایت از زندگی خود تنها مشکل خود و همسر جدیدش را عصبانیت و حسادت دخترش دانست.

دیدگاهتان را بنویسید