ازدواج یک مدل 29 ساله با عشق میلیاردر 75 ساله اش/عکس

چه زوجی با فاصله سنی زیاد باشند و چه دو نفر در مراحل مختلف زندگی خود، عشق می تواند راه خود را باز کند و در هر شرایطی شکوفا شود. سن در یک رابطه صمیمانه با عشق بی اهمیت می شود.

ما اغلب می شنویم که عشق سن و مرز نمی شناسد

ازدواج یک مدل 29 ساله با عشق میلیاردر 75 ساله اش/عکس

Quo Ngan، یک مدل 29 ساله ویتنامی، اخیرا با وین کاتز، یک کارآفرین 75 ساله از لس آنجلس ازدواج کرد. داستان عشق آنها در اینستاگرام آغاز شد و در آنجا بود که کو نگان با وین که صاحب و طراحی برند کیفی به نام Rough Roses است آشنا شد. آنها بعداً در یکی از سفرهای کاری وین به ویتنام با هم آشنا شدند و بلافاصله عاشق هم شدند.

رابطه عاشقانه آنها فراز و نشیب های زیادی داشت

با وجود مشاجرات و آشتی های فراوان، این زوج سرانجام ازدواج کردند. کو نگان قویاً معتقد است که وین هم روح گمشده اوست. او می گوید: «وین عشق ابدی زندگی من است. من مطمئن هستم.”

با این حال رابطه آنها با انتقادات شدیدی در فضای مجازی مواجه شده است و کو نگان نظرات منفی زیادی از سوی کاربران دریافت کرده است.

منتقدان کو نگان او را به عنوان یک زن آهنین می بینند که فقط به ثروت وین اهمیت می دهد، نه خودش، و برای به ارث بردن ثروت وین با او ازدواج کرد.

کو نگان ادعا می کند که هیچ انگیزه پنهانی ندارد

ازدواج یک مدل 29 ساله با عشق میلیاردر 75 ساله اش

کو آنگان اما از خود در برابر این انتقادات دفاع کرد. او مدعی شد: «این رابطه همیشه برای من صمیمانه بوده است. من واقعاً وین را دوست دارم.

علاوه بر این، کو نگان می گوید که خودش یک مدل موفق است که درآمد خوبی دارد و می تواند زندگی مجلل خود را بدون استفاده از ثروت همسرش حفظ کند.

کو نگان و وین در تیک توک بسیار فعال هستند و در پاسخ به نظرات منفی ویدیوهای تمسخر آمیز می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید