از بانوان مدال آور بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل شد


ساعت: 11:06
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892516

با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده؛

مراسم تقدیر از بانوان مدال آور بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به مناسبت هفته دولت با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه 11 شهریور در محل مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انسیه خزعلی در دیدار صمیمانه با بانوان مدال آور ورزش ضمن استماع سخنان بانوان ورزشکار در گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و بهنر گفت: از حضور در جمع بانوان ورزشکار سرافراز کشور که نام ایران اسلامی را بر سکوها فریاد زدند و زنان ایران اسلام را به جهانیان عرضه کردند، خوشحالم. زن ایران اسلامی در دژهای مختلف می ایستد، می جنگد و مقاومت می کند. ورزشکاران زن توانستند در رشته های مختلف بدرخشند. هم در حوزه سلامت و ورزش و رفاه و هم در حفظ امنیت و پاکیزگی و عفاف و حجاب.

وی در ادامه به سختی ها و مشکلات پیش روی بانوان ورزشکار اشاره کرد و تصریح کرد: تلاش بانوان ورزشکار علیرغم کمبود امکاناتی که در مقایسه با سایر ورزشکاران به چشم می خورد اجر مضاعفی دارد که الگوی جوامع است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: بانوان ورزشکار نه تنها مسئول خانواده هستند، بلکه جایگاه اجتماعی و فعالیت های فردی خود را نیز حفظ کرده اند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

هزالی در پایان تصریح کرد: برنامه دولت مردمی بر اساس سند تحول مبتنی بر ارکان مختلفی است که 4 رکن اصلی آن عدالت محوری، مردم محوری، دانش محوری و خانواده محوری است. نمایندگی زنان به دو بخش متمرکز تقسیم می شود، عدالت محور که باید بین زن و مرد، افراد مختلف جامعه رعایت شود، موقعیت های جغرافیایی متفاوت که امکانات رفاهی کمتری دارند و خانواده محوری که مربوط به محوریت زنان است.

لازم به ذکر است در این مراسم از مدال آوران بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل و هدایایی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید