از خود گذشتگی ساپینتو برای استقلال به موضوع تبدیل شد

از خود گذشتگی ساپینتو برای استقلال به موضوع تبدیل شد

با بررسی صفحات اجتماعی هواداران تیم استقلال مشخص شد که عکس اصلی اکثر صفحه های هواداران استقلال به سرمربی این تیم پس از برد آن تیم مقابل فولاد اختصاص دارد. مخصوصاً جایی که ریکاردو اعلام کرد 12 هفته است که جایزه نگرفته و صدایش در نمی آید. این شرایط باعث شد تا هواداران استقلال با شدت بیشتری از سرمربی خود حمایت کنند و از او تعریف کنند.

ساپینتو را با عبارات مختلفی از جمله جوانمردی، مردانگی و تنبلی خطاب کردند و او را مربی دلسوز تیم استقلال معرفی کردند.کسی که مشکلات مالی را زیر پای خود برای موفقیت استقلال گذاشت و چشم به راه هواداران و موفقیت این بود. تیم در مورد بسیاری از سوالات و مشکلات بسته شده است.

این ویژگی ها علاوه بر نتایج چشمگیر استقلال در هفته های اخیر، باعث شده تا ساپینتو بیش از هر زمان دیگری مورد توجه، تشویق و حمایت هواداران استقلال قرار گیرد. هواداران استقلال همچنان از مدیران باشگاه استقلال می خواهند که با رفع مشکلات مالی و تمدید قرارداد و همچنین ایجاد شرایطی که بازیکنان این تیم در آرامش به کار خود ادامه دهند، ساپینتو را در استقلال نگه دارند.

اینکه سرمربی استقلال در نشست خبری خود اعلام کرد تعدادی از بازیکنان برای رفع مشکلات مالی خود مجبور به فروش خودروهای خود به دلال شده اند از چشم هواداران استقلال دور نمانده و آنها از این موضوع انتقاد کردند.

دیدگاهتان را بنویسید