از 7 تا 15 میلیون تومان به حساب کلیه فرهنگیان واریز می شود

از 7 تا 15 میلیون تومان به حساب کلیه فرهنگیان واریز می شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی به نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی با مسئولان آموزش و پرورش و بهداشت مازندران در آمل افزود: نگرانی معلمان مهرآفرین از عدم موفقیت در آزمون استخدامی بی مورد است.

رضا حاجی پور ادامه داد: بر اساس تفاهم شورای اسلامی با سازمان امور استخدامی، این آزمون صرفا جهت طی مراحل قانونی اخذ کد استخدامی است و تمامی 75 هزار معلم مهرآفرین قطعا کد دریافت خواهند کرد.

حاجی پور درباره حذف معلمان مهرآفرین از رتبه بندی معلمان نیز گفت: رتبه بندی منوط به داشتن کد کار است و این دسته از معلمان پس از دریافت کد کار از حقوق و مزایای قانون رتبه بندی برخوردار می شوند.
قانون رتبه بندی اعتباری

وی همچنین مدعی اعتبار قانون رتبه بندی معلمان شد: بخش قابل توجهی از بودجه طرح رتبه بندی به میزان 50 هزار میلیارد تومان تامین و ابلاغ شد و بین 7 تا 15 میلیون تومان به حساب آنها واریز شد.
به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مابقی اعتبارات نیز به زودی تامین می شود زیرا از این پس رتبه بندی معلمان و حقوق آنها بر اساس رتبه بندی قانون و بر عهده دولت خواهد بود. برای اجرای کامل آن

رضا حاجی پور تاکید کرد: مجلس و دولت در کنار معلمان هستند و البته هیچکس از محدودیت اعتبارات اطلاعی ندارد و باید به دولت فرصت داد تا این قانون را به طور کامل اجرا کند.

حاجی پور گفت: قانون ارزشیابی معلم گستره وسیعی دارد و بعد از صد سال تحول بزرگی را در نظام آموزشی کشور رقم می زند که طبیعتا نباید انتظار داشت ظرف چند روز اجرایی شود، اما دولت و مجلس با جدیت در حال اجرای آن هستند. نیز بر این موضوع نظارت دارد. ایناهاش.

دیدگاهتان را بنویسید