اسامی برندگان قرعه کشی فروردین ماه سایت «عمید رفاه» بانک اجتماعی کارگران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، « افتتاح حساب مربوط به طرح امید رفاه در تاریخ پرداخت تسهیلات و عدم انسداد آن تا سررسید تسهیلات مربوط به طرح»، «تکمیل حق عضویت ماهانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از اعطای تسهیلات” و “مسدود شدن حق عضویت دریافتی طی 13 ماهه اول عضویت در طرح تا پایان تسویه تسهیلات” به عنوان شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات امید در نظر گرفته می شود. برای طرح شکوفایی

بر اساس این گزارش، در صورت تکمیل نشدن حق عضویت ماهانه سایر اعضای طرح، اسامی اعضای دارای کمبود عضویت از فهرست شرکت کنندگان در قرعه کشی های آتی حذف خواهد شد.

لازم به ذکر است تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران برجسته سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک کارگران رفاه و کارکنان بازنشسته بانک رفاه دریافت می کنند در قالب قرارداد وام سی میلیون ریال به بالا اعطا می شود. تا یکصد میلیون ریال با کارمزد سالانه 4 درصد. پرداخت شده. همچنین مستمری بگیران افتخاری سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان بازنشسته بانک رفاه و همچنین کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک رفاه می توانند از تسهیلات طرح “امید رفاه” برای تامین هزینه های خود استفاده کنند. کالاها و خدمات مورد نیاز خانواده آنها در قالب قرارداد مرابحه از 30 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال با سود سالانه 6 درصد بهره مند می شوند.

اسامی برندگان قرعه کشی فروردین ماه تسهیلات طرح “عمید رفاه” رابوتنیسکا بانک رفاه

دیدگاهتان را بنویسید