استراماهونی 54 میلیاردش را از استقلال می خواهد!

پس از اعلام حکم، باشگاه استقلال نتوانست مطالبات این مربی را در زمان مقرر از حکم پرداخت کند. طبق پیگیری های انجام شده باشگاه استقلال به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات باید مبلغ 54 میلیارد تومان را به استراماچونی بپردازد اما باشگاه استقلال هنوز موفق به پرداخت این مبلغ نشده است.

فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی نیز به اتفاقات اخیر و پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی واکنش نشان داد. اوبا با تاکید بر اینکه هنوز باشگاه برای پرداخت مطالبات اقدام نکرده است، به ایسنا گفت: حرفی برای گفتن نیست. باشگاه استقلال این پرونده را باخت و باید طلب این مربی را بپردازد.

از صحبت های مدیر برنامه های استراماچونی می توان فهمید که این مربی ایتالیایی تمام مبلغ مطالبات خود را بدون تخفیف می خواهد و در صورت مداخله مجدد باشگاه استقلال با جریمه های سنگینی مواجه خواهد شد.

جلسه دیروز (یکشنبه) هیات مدیره باشگاه استقلال با محوریت پرداخت مطالبات و امور مالی باشگاه استقلال برگزار شد و در این جلسه مقرر شد تا یک هفته آینده مطالبات مشکل دار استقلال پرداخت شود و مطالبه استراماچونی اولویت اول مدیران استقلال است.

دیدگاهتان را بنویسید