استقلال دو برابر بدهی استراماهونی گرفت!

استقلال دو برابر بدهی استراماهونی گرفت!

سیدمحمد پولادگر در حاشیه مراسم ثبت رکورد تیم ملی وزنه برداری گفت: فکر می کنم وزنه برداران ما در مسابقات پیش رو می توانند موفقیت های چشمگیری کسب کنند. در واقع در یک تورنمنت آسیایی که در کره برگزار شد عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و امیدوارم بچه ها این مقام را تکرار کنند و با تلاش زیاد و انگیزه خوب شاهد موفقیت آنها باشیم. امیدوارم تیم بانوان هم جایزه بگیرد.

وی در پاسخ به عدم پرداخت حق بیمه گفت: حق بیمه قهرمانان آسیایی و جهانی ما 2 سال است که پرداخت نمی شود و فقط مربوط به بچه های وزنه برداری نیست. جوایز تمامی رشته ها در سال های 1400 و 1401 پرداخت نشد و از ورزشکاران تقدیر نشد. به زودی مراسم جشن سال 1400 و 1401 را برگزار خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس و استقلال گفت: خبری ندارم. فردا مجمع سالیانه را داریم و گزارش اعضای هیئت مدیره و گزارش مالی دو باشگاه را انجام خواهیم داد. هیئت مدیره به زودی معرفی خواهد شد.

پولادگر در پاسخ به نگرانی روسای فدراسیون ها در خصوص بودجه 1402 و همچنین عدم امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و فدراسیون ها گفت: هنوز یک ماه از سال گذشته باقی مانده و برای اولین بار است که داریم. در ماه آوریل به فدراسیون ها پرداخت کرد. نمیدونم کی اینو گفته برای نگرانی خیلی زود است. سال گذشته موافقت نامه حمایت از فدراسیون ها صددرصد اجرایی شد. این اولین بار است و برخی فدراسیون ها بیش از 100 درصد دارند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی که از فردا آغاز می شود چیست؟ گفت: نظری ندارم.

پولاداگر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ساخت و ساز در وزارت ورزش چگونه پیش می رود و وزنه برداران از سالن وزنه گلایه زیادی دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع ربطی به ورزش قهرمانی ندارد. رشته ساخت و ساز و ساختمان سازی و افزایش ساختمان ربطی به رشته قهرمانی ندارد اما می دانم که همه فدراسیون ها در این موضوع مورد حمایت وزارتخانه بودند. بخش بزرگی از فدراسیون ها موفق شدند اسپانسر مالی برای تجهیز داشته باشند و فدراسیون وزنه برداری شرایط خوبی دارد. در آینده حتی بهتر خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه استعفای سجادی از وزارت ورزش صحت دارد، گفت: نمی دانم این سوالات را از کجا می شنوید؟

وی با توجه به این سوال که امسال سال مهمی برای ورزش ایران است و مشکلات مالی باعث شده تا بحث اعزام تیم ها مطرح شود، خاطرنشان کرد: در زمینه تامین منابع مالی حتی رشته هایی که منابع مالی دارند با سختی ها مشکلات زیادی داریم. تحریم هایی که بر قانون کشور ما اعمال می شود، به گونه ای دیگر عمل می کند. برخی از رشته‌های ما، مانند فوتبال، نمی‌توانند خواسته‌های خود را جمع کنند و این مشکلی است که ما در کل داریم. بگذریم که منبع مالی محدود است و فدراسیون ها دچار مشکل می شوند، حالا نمی توانیم چنین تعبیری داشته باشیم. همانطور که سال گذشته با فدراسیون ها توافق 100 درصدی انجام شد، امسال نیز با آمادگی کامل و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تلاش هستیم تا حضور مناسبی در میادین مختلف ورزشی داشته باشیم.

پولادگوئر در واکنش به پرداخت بدهی سنگین استقلال به استراماچونی و اینکه چند روز زودتر این پول پرداخت نشد تا استقلال از آسیا حذف نشود؟ وی تصریح کرد: این بحث ها تکرار می شود. هر باشگاه یک مدیر اجرایی و یک هیئت مدیره دارد. اینکه وزارت و دولت نمی توانند همیشه در کنار این باشگاه ها بایستند. آنها باید با مسئولیت پذیری خودشان را مدیریت کنند، باید مسئولیت کارشان را بر عهده بگیرند. مدیرعامل وقت استقلال تا آخرین لحظه نگفته بود که نمی تواند و برای تامین این پول تلاش کرد اما طبق اسناد در این مدت دو بار تحت عنوان پرداخت بدهی استراماهونی و به هیئت مدیره و به باشگاه داده شد، اما او پولی نداد، آنها پرداخت نکردند، می دانم قبلاً چندین بار به نام استراماچونی پول دریافت کرده بودند، اما پرداخت نکردند و خرج کردند. آن را در جای دیگر من نمی گویم درست یا غلط بوده و خودشان باید پاسخگو باشند.

معاون توسعه قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قربانزاده گفت: برای تعیین اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اختیار کامل دارم. با تعاملی که در حال انجام است، دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد باید برای انتخاب اعضای هیات مدیره به گونه ای تعامل داشته باشند که در زمینه های مالی، حقوقی و اقتصادی کارشناس و همکار باشند تا از نظر صحیح و منطقی برخوردار باشند. مدیریت دو باشگاه را اداره کند.

دیدگاهتان را بنویسید