استراماهونی پا به گلوی استقلال گذاشت؟

استراماهونی پا به گلوی استقلال گذاشت؟

تفاوت مهم پرونده استراماچونی و رادوشوویچ این است که استقلال چه در دوره های قبل و چه در این دوره هیچ اقدامی برای پرداخت به سرمربی ایتالیایی انجام نداده است، اما پرسپولیس به درخواست رادوشوویچ قسط اول را پرداخت کرده و پرداخت سهم دوم و سوم را تضمین کرده است. خوب. همین موضوع باعث شد رادو امروز بگوید پرسپولیس به خاطر درخواست من در خطر حذف از آسیا نخواهد بود و هواداران نگران این موضوع نباشند.

در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات به این نتیجه رسیدند که پرسپولیس قصد دارد به طلبکارانش پرداخت کند اما چنین حرکتی را در استقلال ندید و تصمیم به حذف این تیم گرفت. امروز هم محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت که ما هیچ درآمدی نداریم و در جلسه هیات مدیره برای استراماچونی پولی ترتیب داده نشد!

در واقع استقلال تمام امید خود را به نهادهایی مانند وزارت ورزش داشت که طبق قانون وزارتخانه نمی تواند مستقیما پول بدهد مگر اینکه استقلال را با اسپانسرها وصل کند که البته باید این کار را باشگاه انجام می داد. خود مدیران و وزارتخانه می توانستند زودتر این کار را انجام دهند.» اما داستان استراماکونی با رادوشوویچ بسیار متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید