دو شاهکار بزرگ پا بر گلوی استقلال گذاشتند

دو شاهکار بزرگ پا بر گلوی استقلال گذاشتند

مهاجم مالی تیم فوتبال استقلال شیخ دیابات پس از جدایی از این تیم به دلیل دریافت نکردن درخواست هایش به فیفا شکایت کرد. دیابات در این شکایت برای دیرکرد و دیرکرد مطالبات خود درخواست سود کرده بود که باشگاه استقلال با ارائه مستندات از حق خود دفاع کرد.

این باشگاه درباره رای فیفا به پرداخت مطالبات فیفا نوشت: شکایت 537 هزار دلاری دیابت بابت مطالبات قبلی او و به دنبال آن معاون حقوقی استقلال در نهایت به تصمیم نهایی کمیته قانونی فیفا مبنی بر 175 هزار دلار منجر شد. فیفا به استقلال 45 روز فرصت داد تا این پول را پرداخت کند.

19 روز از فرصت 45 روزه باشگاه باقی مانده و باشگاه استقلال قصد دارد مطالبات 175 هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کند. با توجه به اینکه دیابت شماره حساب ترکیه را به کارکنان استقلال داده است، این باشگاه مشکلی برای انتقال پول نخواهد داشت.

مورد بعدی شکایت هیرو میلیچ مدافع سابق استقلال کرواسی است. این بازیکن نیز مانند دیابت برای دیرکرد سود و دیرکرد مطالبات خود را درخواست کرده است. فیفا در نامه ای به باشگاه استقلال مدارک و حفاظت خود را درخواست کرد. کارکنان استقلال برای حفظ حقوق باشگاه مانند دیابت، مدارک و دفاعیات خود را جمع آوری می کنند. طبق پیگیری های انجام شده، اگر استقلال می توانست مانند دیابت میلیچ مدارک محکم تری ارائه دهد، ادعاهای میلیچ خیلی زیاد نبود. باشگاه برای میلیچ جنایاتی در نظر گرفته است که او در هنگام بحث درباره اسنادش ارائه خواهد کرد.

پرونده Stramacioni همچنان در دادگاه ورزشی CAS در جریان است و طبق اعلام دادگاه، حکم اولیه برای 10 ژانویه 21 ژانویه تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید