تصمیم عجیب استقلال در نقل و انتقالات: قانون پایش به گلوی آبی هاست

تصمیم عجیب استقلال در نقل و انتقالات: قانون پایش به گلوی آبی هاست

جمعی از اعضای جامعه پیشکسوتان استقلال با حضور اعضای کمیته فنی این باشگاه در حال بررسی نقاط قوت و ضعف تیم استقلال در فصل گذشته هستند. این افراد در آخرین ارزیابی خود دریافتند که استقلال در اکثر پست ها به بازیکن نیاز دارد. بنابراین آنها بازار نقل و انتقال بازیکن را زیر نظر دارند.

یکی از مسئولان نزدیک به کمیته فنی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: یکی از اتفاقات جالب این بود که اکنون و با یک ارزیابی کلی از بازیکنانی که استقلال برای پوشش دادن نقاط ضعف تیمش نیاز دارد، قیمت حداقلی 14 بازیکن مشخص شده است که با 15 میلیارد تومان شروع می شود.

از این رو برخی از اعضای این کمیته با مقایسه بازیکنان خارجی با بازیکنان داخلی پیشنهاد کردند در صورت امکان بازیکنان ارزان‌تر اما موثری را به خدمت بگیرند تا استقلال به هر نحوی در بودجه خود صرفه‌جویی کند.

سیدخجت کریمی – سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال – که با آوردن گزینه اسپانیایی سرمربی استقلال به تهران قصد خود را برای کوتاه کردن دست دلالان نقل و انتقالاتی ثابت کرد، این حق را به کمیته فنی داد تا مستقیما با بازیکنان و اصلی‌شان ارتباط برقرار کند. نماینده باشگاه استقلال می تواند بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل جدید با قیمت هایی بین 100 تا 200 هزار دلار به خدمت بگیرد. در سال های اخیر به دلیل حضور بیش از حد واسطه ها، قیمت یک بازیکن از 100000 دلار گاهی به 400000 دلار می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید