استقلالی با خوشحالی جشن قهرمانی را به تیمش موکول کرد!

روزبه چسمی هافبک دفاعی استقلال که یکی از ستاره های شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل است، این روزها خود را برای بازگشت به میادین آماده می کند. این بازیکن که سابقه جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، در دقیقه پنجم بازی تیمش مقابل شهرهدرو دچار کشیدگی همسترینگ شد و پس از 40 دقیقه بازی در همان موقعیت بین دو نیمه جای خود را به زبیر نیک نفس داد. به عضله آسیب دیده اش فشار بیاورد. اما کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد که مدت زمان درمان چشم بین 10 تا 15 روز است و می تواند به دیدار هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان برسد.

در مورد آخرین پست این بازیکن باید گفت که او دویدن در زمین چمن را از سر گرفت و از روزهای گذشته به تمرینات بازگشت و حالا با توجه به تغییر زمان بازی در آخر هفته، این فرصت را دارد که تیمش را همراهی کند. در بازی فینال استقلال . به آرامی

لازم به ذکر است؛ پیش از این قرار بود دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر از ساعت 20 روز یکشنبه هفته آینده به طور همزمان آغاز شود که با توجه به لغو چند دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر، سازمان لیگ اعلام کرد در حالی که این مسابقاتی که برگزار نمی شود، سی هفته برگزار نخواهد شد. این مشکل باعث ناراحتی شدید هواداران استقلال شد و البته برنامه های این باشگاه را به هم ریخت. در این شرایط روزبه چشمی زیر نظر تیم پزشکی و بدنسازی تیم استقلال تمریناتش را با قدرت زیر نظر دارد تا برای بازی آخر هفته مشکلی نداشته باشد.

چسمی در روزهایی که مرادمندا و سیاوس یزدانی از شاگردان فرهاد مجیدی جدا شدند و فاصله دو هم تیمی اش پر شد، به عنوان مدافع بازی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید