تمجید ویژه از سرمربی استقلالی تیمش

تمجید ویژه از سرمربی استقلالی تیمش

ساکت الهامی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان گفت: ابتدا شهادت این دو خلبان در تبریز را تسلیت می گویم و خداوند به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید. واقعاً فاجعه بزرگی بود.» در مورد بازی باید بگویم که بازی در برزیل، ایران مقابل یک تیم واقعی با اصالت نفت کار آسانی نیست، من هرگز نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را نمی بینم. یک تیم چون هویت و اصالت این استان هستند. برخی تیم ها ممکن است میلیاردها تومان هزینه کنند اما نمی توانند در خون و ریشه مردم این شهر باشند. این تیم ها روی میز هستند و مردم از بازی خوشحال می شوند. با آنها.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی امروز به دلیل شرایطی که داشتیم برای ما متفاوت بود چرا که هوای تهران سرد بود و به شهر 27 درجه رسیدیم. خوشبختانه مردم آبادان به خوبی فوتبال را درک می کنند. بازی امروز با کیفیت بود و تیم ما برای پیروزی در بازی امروز انرژی صرف کرد. هم ما و هم آنها موقعیت هایی داشتیم و فوتبال آنها برزیلی است و مثل برزیل به روی آنها باز شدیم. نتیجه دست خدا بود و کاری از دست ما بر نمی آمد. گرما قابل توجه بود، اما در کل مسابقه خوبی بود.

سرمربی نساجی با تمجید از عملکرد داور گفت: بیژن حیدری و دستیارانش خیلی خوب قضاوت کردند و هر تیمی دوست دارد چنین داورانی مسابقاتشان را هو کنند. او کمی بی انصافی کرد و به نظرم شایسته قضاوت دربی در بازی برگشت است. برخورد او با بازیکن و مربی تنش نیست و فکر می کنم حالا که فغانی رفته برادران حیدری می توانند بدرخشند. او امروز ثابت کرده است که یک داور کامل و بی طرف است.

دیدگاهتان را بنویسید