استقلالی ها ترجیح دادند وارد ماجرای مهدی مهدوی کیا نشوند

استقلالی ها ترجیح دادند وارد ماجرای مهدی مهدوی کیا نشوند

یحیی گل محمدی درباره آخرین رشته های مرتبط با مهدی مهدوی کیا گفت: نباید به راحتی از نام ها و افراد گذشت. اگر نگاهی به گذشته بیندازیم می بینیم که چه فداکاری ها، فداکاری ها و ایثارهایی برای تیم ملی ما انجام داده و پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده است. او هر کاری که از دستش بر می آمد برای نجات خود و جانش انجام داد. یادم می آید زمانی که برای جام جهانی 2006 به آلمان رفتیم و تمرینات را شروع کردیم، مهدی از ناحیه کمر مصدومیت بسیار شدیدی داشت. فکر می کردیم به این مسابقات نمی رسد اما صبح تا شب و عصر تا صبح کار می کرد و فیزیوتراپی می کرد. با درد و آمپول برای تیم ملی بازی کرد. خیلی ها این چیزها را نمی بینند و زود فراموش می کنند. مهدوی کیا یکی از بهترین بازیکنان ما در جام جهانی 2006 بود، این یک نمونه است، اما به راحتی نمی توان نسبت به فردی که باعث غرور و غرور فوتبال کشور شده برای کاری که با آن کاری نداریم، برخورد تخریبی داشت. درست یا غلط. متأسفانه مردم درباره او توییت می کنند که در دوران بازیگری و کودکی مهدوی کیا جایی در فوتبال نداشت، اما الان توییت می کنند و از نابودی مهدی می گویند. باید کمی قدردان باشیم و گذشته مردم را بهتر و بیشتر ببینیم. باید دید برای این مملکت چه کرده اند. مهدوی کیا در این موضوع چیزی از دست نداده است اما ما در قضاوت خود ضرر زیادی کرده ایم.

سرمربی پرسپولیس به دلیل حواشی ایجاد شده برای مهدوی کیا در بازی تیم منتخب ستارگان عرب و جهان در قطر از هم تیمی خود حمایت کرد اما هیچ یک از مربیان باشگاهی شاغل در لیگ برتر وارد این ماجرا نشدند.

امیر گله نوح، جواد نکونام، مهدی تارتار، مجتبی حسینی، محرم نویدکیا، فرهاد مجیدی و … که مربی یا همبازی مهدی مهدوی کیا بودند، ترجیح دادند وارد این ماجرا نشوند.

یحیی گل محمدی در جریان بازی ارتباط بسیار نزدیکی با مهدوی کیا داشت و در اردوهای پرسپولیس و تیم ملی هم اتاقی او بود. اما رابطه این دو در مقطعی در اولین دوره مربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس سخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید